- Сьогодні починаємо вивчати слова по темі "Іграшки".
1. Подивіться відео і пригадайте назви деяких іграшок.
2. Пропишіть по 1 рядку кожне слово (назви іграшок з відео).
doll ___________________________________
car ____________________________________
plane _________________________________
3. Давайте відпочинемо. Подивіться відео. Танцюйте і підспівуйте.
4. Подивіться на малюнки та запишіть їхні назви, використовуючи слова з рамки. (Слова з попереднього відео). Запишіть номер малюнка і назву іграшки з рамки.
- Сьогодні будемо вчити нові слова по темі «Одяг», повторимо кольори, фразу Ihavehot…/ He (She ) hasgot… .
1. Розгляньте малюнки. Це одяг. Над кожним малюнком одягу є його назва.
2. Подивіться відео. Послухайте, як звучить англійською мовою одяг. Намагайтесь запам'ятати.
- А тепер скажіть, який одяг у вас є. Пригадайте фразу I have got ... - Я маю... . - Розкажіть, який одяг у вас є: I have got a hat. - Я маю шапку. I have got a t-shirt. - Я маю футболку. I have got jeans. - Я маю джинси.
1. Подивіться відео. Вчитель роз'яснює завдання по підручнику (ст. 59-60). Уважно слухайте, виконуйте завдання за вчителем. Намагайтесь запам'ятати нові слова.
2. Подивіться відео. Вчитель роз'яснює завдання по підручнику (ст. 61-62). Уважно слухайте, виконуйте завдання за вчителем. Намагайтесь запам'ятати нові слова.
1. Повторіть назви днів тижня (відео з уроку за 12 січня)
2. Підручник, впр. ст. 57. Подивіться відео, послухайте, слідкуйте, повторюйте за вчителем.
2. Підручник, впр. 2,ст. 57. Послухайте пояснення та виконайте завдання. Повторюйте за вчителем. 3. Підручник, впр. 4, ст. 58. Слідкуємо та читаємо за вчителем. Потім спробуйте самостійно прочитати. 4. Робочий зошит. Впр. 1, ст. 44. Подивіться відео, послухайте пояснення та виконайте вправу.
1.Подивіться відео. Пригадайте англійські букви, назви шкільних предметів та
тварин.
2. Виконуйте завдання за вчителем.
3. Подивіться відео нижче. Воно допоможе вам пригадати англійські букви Gg, Hh, Ii. Повторюйте і співайте.
4. Пропишіть по одному рядку кожної букви.
G gG g _______________________________________________________________
H h H h________________________________________________________________
I i I i ____________________________________________________________
Шановні батьки! У вас залишається доступ до завдань. Ви маєте можливість допомогти своїм дітям вивчати, повторювати матеріал дистанційного навчання протягом літніх канікул. Урок 1
Письмові завдання виконуємо у простих зошитах. Спочатку записуйте номер уроку, потім номер завдання. Нові слова записуйте у словники. Для цього розкресліть зошит в клітинку на такі колонки:
4. Поєднайте великі та маленькі букви на яблучках.
Записуємо номер яблука та велику букву з маленькою.
Зразок запису:
1. A a Bb Cc .......
2. Gg Hh ........
Письмові роботи надсилайте на вайбер 050 039 85 70
**************************************
Урок 2
Тема
уроку: Частини тіла
Мета: Вивчити й активізувати лексичний матеріал теми.Ознайомити з новими ЛО і
закріпити їх уживання в усному мовленні.Повторити й закріпити вживання конструкції «have/hasgot» в усному мовленні.Формувати, навички
діалогічного та монологічного мовлення.Навчати читанню. Тренувати в аудіюванні.Розвивати навички письма. Тренувати пам'ять та увагу.Виховувати спостережливість, наполегливість, бажання
вивчати іноземну мову.
- Сьогодні ми вчимо частини тіла. Прочитайте англійські слова з перекладом. К
квадратних дужках записана англійська транскрипція (як читати), в круглих
дужках – українська транскрипція.
head [hed] (хед) голова
ear [іǝ] (іе) вухо
nose[nouz] (ноуз) ніс
mouth[mauθ] (маусс) рот ссозначає зубний глухий (пригадайте, так ми вимовляємо
букви th; кінчик язичка
розташовуємо між зубками і кажемо с)
eye [ai] (ай)
око
face [feis] (фейс)
обличчя
hair[heǝ] (хее) волосся
neck [nek](нек)
шия
arm [a:m] (ам) рука
hand[hænd]
(хенд) долоня
finger[fıηgə] (фінге) палець на руці
leg[leg] (лег) нога
foot|fʊt| (фут) ступня
Пропишіть кожне слово по 1 рядку.
1. Подивіться
відео, послухайте як звучать частини тіла англійською
мовою, повторюйте за
диктором
2. Пригадайте, як ми називаємо
предмети, коли їх багато (в множині)?
Наприклад: a doll – dolls, a dog - dogs
лялька – лялькисобака -
собаки
3. Які частини тіла в нас по
одному?- A nose, a mouth, a neck, a head.
Які частини тіла по два? Давайте
запишемо :
аn eye (око) – eyes (очі)
an
ear (вухо)– ears(вуха)
Далі пробуйте самі (не забувайте
добавлять закінчення –sбіля слів у множині):
a leg - __________
an arm – ________
a hand – _________
4. Порахуйте частини тіла:
1(one) head (ван хед) – одна голова
onenose (ван ноус) –один ніс
one mouth (ван маусс) –
2 (two) eyes (ту айз) – два ока
two arms (ту амз) – дві руки
twolegs (ту легз) – дві
ноги
twohands (ту хендз) – дві
долоні
two ears (ту іез)– два вуха
tenfingers– десять пальців
5. Скажіть
за зразком:
I
have gotone head .– Я маю одну голову.
(ай хев гот ван хед)
I
have got two eyes. - Я маю два ока.
(ай хев готту айз)
I have got one ________.
I have got two ________.
6. Замініть українське слово
англійським і запишіть речення.
Ihavegotoneрот. –Ihavegotonemouth.
Ihavegotoneшию. -
Ihavegotoneголову.-
Ihavegotoneніс. -
Ihavegottwo вуха. -
Ihavegottwoруки. -
Ihavegottwoноги.-
*******************************************
Урок 3
Тема: Засвоєння вивченого
Мета: засвоїти слова з теми «Обличчя»; повторити букви
англійського алфавіту.
- Сьогодні повторимо частини тіла та букви алфавіту.
1. Повторіть назви
частин тіла по відео з уроку 2.
2. Розгляньте
малюнок та правильно підберіть назви частин тіла, поданих нижче. Записуйте
так:
1. head(1- це номер клітинки, що вказує на частину тіла, head- голова)
3. Виберіть
правильну відповідь:
1) Слово arm
перекладається як:
а) рука б)
нога с) шия
2) Слово legперекладається
як :
а) рука б)
ступня с) нога
3) Слово око на
англійську перекладається :
а) nose б) head c) eye
4) Слово долоня
на англійську перекладається:
а)hand б)
neck с)
foot
5) Знайди
правильний переклад фрази У мене дві
ноги:
а) I have got two legs. б)I have got
two arms. с)I have got
two eyes.
6) Знайди
правильний переклад фразиIhavegottenfingers.
а) У мене десять пальців.
б) У мене два ока. с) У мене два вуха.
Записуйте номер речення і правильну відповідь. Наприклад:
1. рука
4. Напишіть
наступні букви до поданих:
Aa
____, Dd
____, Hh
_____, Kk _____, Nn _____, Oo ____, Qq ____, Ss ____,
Uu
____, Ww
____, Yy
____.
Урок 4
Тема: Зніми цей капелюх!
Мета: ознайомити з новими словами (одяг), повторити кольори; закріплювати вживання дієслова have got;
формувати вміння сприймати на слух; вчити читати.
- Сьогодні
будемо вчити нові слова по темі «Одяг», повторимо кольори, фразу Ihavehot…/ He (She ) hasgot…
.
1)
Запишіть нові слова в словнички.
Англійські слова
Транскрипція
Переклад
1.
t-shirt
|ˈtiːʃəːt|
футболка
2. jeans
|dʒiːnz|
джинси
3. blouse
|ˈblaʊz|
блузка
4. skirt
|skəːt|
спідниця
5. sweater
|ˈswɛtə|
светр
6. trousers
|ˈtraʊzəz|
брюки
7. dress
|dres|
плаття
8. jacket
|ˈdʒækɪt|
жакет
9. vest
|vest|
жилет
10. coat
|ˈkəʊt|
пальто
11. cap
|kæp|
кепка
12. hat
|hæt|
шапка
13. scarf
|skɑːf|
шарф
14. boots
|buːts|
чоботи
- Давайте послухаємо, як ці слова правильно читати.
Подивіться відео, послухайте дівчинку та повторюйте за нею.
- А тепер скажіть, який одяг у вас є. Пригадайте фразу I have got ... - Я маю... . - Розкажіть, який одяг у вас є: I have got a hat. - Я маю шапку. I have got a t-shirt. - Я маю футболку. I have got jeans. - Я маю джинси.
Мета: засвоїти слова з теми «Одяг»; вивчити нові слова»;
повторити англійські букви Оо, Jj;
- Всім доброго дня! Надіюсь, у вас гарний настрій. Ви
опрацювали попередні уроки?
(Я думаю, що кожен з батьків, бабусь, дідусів хоче, щоб
їхня дитинка знала англійську мову. Тому у мене велике прохання до старших помічників:
нехай ваші дітки виконують письмові завдання самі, не все зразу, потроху, але
самі. Я знаю, що крім англійської у вас є ще й інші предмети. Розподіліть
завдання на кілька днів. Переглядайте відео кілька разів, так краще запам*ятаються
слова та букви, фрази, які ми вчимо. Я дякую вам за вашу допомогу і терпіння.)
1. Подивіться відео.
Послухайте нові слова, назви одягу, повторюйте їх за вчителем. Виконуйте завдання за
вчителем.
2. Давайте повторимо англійські букви Оо, Jj.
1) Подивіться відео з тітонькою Совою. Пригадайте, як
називаються, вимовляються і пишуться букви Оо.
А зараз пропишемо по 1 рядочку великої і маленької букв Оо.
О О ________________________________________________________
о о ________________________________________________________
О о О о ____________________________________________________
2) Подивіться відео з тітонькою Совою. Пригадайте, як називаються, вимовляються і пишуться букви Jj.
- Молодці! Я впевнена, що ви дуже старались. *********************************************************************
Урок 6
Тема: Я в
кепці
Мета: Вивчити нові слова; формувати навички аудіювання та
говоріння; повторити букву Ww;вчити читати.
- Сьогодні ми продовжуємо вивчати тему «Одяг». Ви
ознайомитесь з новими словами, назвами одягу; повторите букву Ww.
1. Повторіть слова з теми
«Одяг». Вони мають бути записаними у вашому словнику. ( Урок 4)
2. Запишіть нові слова у словнички.
tracksuit|ˈtræksuːt| - спортивний
костюм
I’mwearing– Я одягнений
2.Пригадайте англійську
букву Ww. Пропишіть 2 рядки великої і малої букви.
Мета: ознайомити з новими ЛО; розвивати навички
аудіювання, читання, говоріння та письма.
1. Запишіть нові слова у словник.
beautiful |ˈbjuːtɪfʊl| - вродливий
tall [tᴐ:l] - високий
slim [slım] - стрункий
strong[strᴐη] - сильний
clever ['klevə] - розумний
short [ʃᴐ:t] - низький
fat [fæt] - повний
young|jʌŋ] - молодий
old– старий
2. Подивіться відео, зверніть
увагу на вживання нових слів та читання англійської букви y як [ı] в кінці слова після
приголосного. Виконуйте завдання разом з вчителем.
Письмові роботи надсилайте на вайбер 050 039 85 70
Мета: повторити слова та букви; вчити читати; розвивати
навички аудіювання, говоріння та письма.
1. Подивіться відео.
Виконуйте завдання за вчителем. Слухайте та дивіться відео частинами.
Повторюйте за вчителем, ставте відео на паузу і намагайтесь повторити чи
прочитати.
Користуйтесь своїми
словничками, де ви писали слова по темі «Одяг».
Коли ви будете прописувати по рядку ці слова, перевіряйте
себе, чи запам’ятали ви переклад цих слів. Підглядайте в словник. Письмові роботи надсилайте на вайбер 050 039 85 70 *********************************************************************
Урок 12
Тема: Діагностична робота по темі «Одяг», «Частини тіла».
Мета: перевірити знання учнів, здобуті в період
дистанційного навчання по темі «Одяг».
- Повторіть слова по темі «Одяг», «Частини тіла»,«Кольори».
1. Дайте відповіді на питання
1)Як перекладається слово dress?
А) сукня B)спідниця
2)Як перекладається слово cap?
А) шарф B)кепка
3)Як перекладається словоjeans
А) шкарпетки B)джинси
4)Як перекладається словоhappy?
А) щасливий B)розумний
5)Як
перекладається слово футболка?
A) T-shirtB) shirt
6)Як
перекладається слово светр?
A) tracksuitB) sweater
7)Як перекладається слово
волосся?
A) hairB) hat
8) Як перекладається речення My father is clever?
A)Мійтато розумнийB) Мій тато сумний
9) Як перекладається речення Мій шарф червоний?
A)My cap is green.B)My scarf is red.
ЗРАЗОК ЗАПИСУ:
1А (записуємо номер питання і букву правильної відповіді А чи В)
2. Прочитайте текст і підберіть малюнок до опису.
1) ThisKate. Sheissix. She has got long blond
hair. She is wearing a pink dress, yellow socks and pink shoes.
2) This is Tom. He is five. He has got short brown
hair. His eyes are green. He is wearing a red T-shirt and blue jeans.
(записуємо номер питання і букву правильної відповіді А, В чи С)
Письмові роботи надсилайте на вайбер 050 039 85 70
the beach
___________________________________________________________
4. Спишіть
речення у зошит.
Fatherisswimminginthesea. The little boy is
playing with shells. The girl and her mother are making a sandcastle. Письмові роботи надсилайте на вайбер 050 039 85 70 *********************************************************************
Урок 16
Тема: Яскрава осінь
Мета: ознайомити з новими словами; вчити сприймати на
слух, читати, говорити та писати англійською
1. Повторіть слова з
уроків 13, 14 і 15.
2. Запишіть нові слова в
словнички:
1) autumn ['ᴐ:təm] – осінь
2) atree [tri:] –
3) bright [braıt] –
4) windy ['wındı] –
5) rainy ['reını] –
3. Розкажіть, яка
пора року вам подобається:
I like ________
(winter, spring, summer, autumn).
4. Подивіться відео. Зверніть увагу на вживання нових слів.
- Впр. 1, ст. 125. Послухайте та прочитайте. (Уважненько слухайте
вчителя і виконуйте завдання за нею.)
- Впр. 2, ст. 125.
Склади слова (на жовтому
фоні) та прочитай речення.
- Впр. 3. Прослухай, покажи і скажи.
1. It’s summer.
2. It’s________.
3. It’s________.
4. It’s________.
- Впр.4, ст. 126. Прочитайте речення і підберіть до них малюнок.
Мета: повторити слова з тем «Тварини»,
«Зовнішність».
1. Повторіть слова з тем «Тварини», «Зовнішність».
2. Подивіться
відео і виконуйте завдання за вчителем. (Дивіться відео по кілька разів. Так
краще запам’ятовуються слова. Звичайно ж не забувайте за перерву.)
- Впр. 1, ст. 129.
Прослухайте, про що говорять діти. Потім прочитайте їхню розмову.
- Впр. 2, ст. 129. Подивись,
прочитай, зєднай і дай відповідь.
- Впр. 3, ст. 130. Послухай
і покажи.
- Впр. 4, ст. 130.Знайди
слова, запитай і дай відповідь.
3. Перепишіть текст.
I have got a cat. It is two
years old. Her name is Ada. She is clever and kind.
My cat is white and grey.
She has got green eyes. Ada can run and jump and climb trees. She likes
to play.
I love my pet. Письмові роботи надсилайте на вайбер 050 039 85 70
7 лютого Тема: Моя квартира. 1. Подивіться відео та пригадайте назви кімнат. Слухайте та повторюйте. 2. Подивіться наступне відео та повторіть назви меблів. Слухайте та повторюйте. ************************************************************************************************************************************************************************************************ **************************** ************************** 16 квітня Тема: Повторення вивченого 1. Подивіться відео, повторіть англійський алфавіт. 2. Подивіться відео, пригадайте правило читання буквосполучень ее, еа . 3. Прочитайте слова з буквосполученнями ее, еа [i:]. Перепишіть ці слова у класні зошити. r ea d s ee d b ea t ...
«Шість капелюхів»: прийом-гра для розвитку критичного мислення Розглядаємо принцип дискусійної гри «Шість капелюхів» та формати її проведення на уроках. У статті наведені посилання на розробки уроків з Бібліотеки «На Урок», побудованих із використанням цього прийому. Кожен вчитель мріє про те, щоб учні навчалися із захопленням, а через роки згадували його уроки із ностальгією! Як організувати навчальний процес так, щоб ваш урок дійсно запам'ятався? Як показує досвід, більшість дорослих, які теж колись були школярами, згадують саме ті уроки, під час яких вони мали змогу бути не просто слухачами, а брати активну участь – висловлювати думки, пропонувати ідеї, щось створювати власноруч! Наша команда постійно поповнює журнал цікавими навчальними прийомами, які стануть у пригоді кожному сучасному педагогу! Тож пропонуємо цікавий прийом-гру «Шість капелюхів». В чому принцип прийому «Шість капелюхів» та які його переваги Метод «Шість капелюхів» – це психологічна рольова гра,...
Бурорічна І. В. Технологія розвивального навчання Концептуальні положення технології розвивального навчання. Технологія розвивального навчання ґрунтується на теоретичних ідеях і практичних напрацюваннях Л. Виготського, Л. Занкова, В. Давидова, Д. Ельконіна. Тривалий час науково-теоретичних і практичних пошуків став стимулом упровадження ідей розвивального навчання в широкій педагогічній практиці наприкінці ХХ століття, а на початку ХХІ – упровадження цих ідей в основі концепції початкової освіти. Традиційний спосіб масового навчання, що відомий нам як класно-урочна система, склався у 18-19 століттях. Він замінив на той час систему індивідуального навчання, але зберіг основні її риси: вирішити практичні завдання – навчити дитину читати, писати, лічити й виконувати прості види людської діяльності. Це означає, що результатом такого навчання є формування людини-виконавця. У психології тривалий час існувало уявлення про природний розвиток дитини, ...
Коментарі
Дописати коментар