Англійська мова, 2 клас





Письмові роботи надсилайте 
у вайбер 050 039 85 70

16 листопада
Тема: Пообідаймо
1. Подивіться відео. Слухайте, повторюйте, запам'ятайте. 

2. Повторіть вивчені літери.





19 жовтня

Тема: Ми вміємо малювати.
1. Подивіться відео, послухайти та повторюйте. Запам'ятайте, як розповідати аро те, що ви вмієте робити англійською мовою.


2. Подивіться відео. Повторіть назви перших 6 літер. 


3. Запишіть подані літери в алфавітному порядку.

Bb    Cc    Ee    Aa    Ff    Dd

*******************************************************

14 жовтня

Тема: Розгорни свою книгу

1. Підручник, впр. 1, ст. 27. Подивіться відео, послухайте деякі команди англійською мовою та повторюйте.



2. Пригадайте перші п'ять букв англійського алфавіту. Назвіть їх. Скажіть, які звуки вони позначають. 



Сьогодні вивчимо ще одну букву. Подивіться відео, послухайте, як вона називається та слова на цю літеру. 


3. Подивіться, як пишеться ця літера. 


4. Пропишіть 1 рядок великої та маленької літери Ff.

Ff  Ff __________________________________________

*********************************************

13 жовтня
Тема: Де моя ручка?

1. Подивіться відео та пригадайте назви шкільних речей англійською мовою.




2. Подивіться фрагмент відео-урока. Послухайте та повторюйте.


3. Повторіть алфавіт від Aa до Ff.


4. Запишіть подані літери в алфавітному порядку.
Bb  Aa  Ee  Dd  Cc  Ff

*******************************************************************



4 травня
1. Подивіться відео і повторіть англійські літери (Aa - Uu).
2. Подивіться відео. Повторіть частини тіла.


3. Підручник, впр. 4а, ст. 103. Спишіть слова та речення. 

*******************************************************
2 травня
1. Розгляньте малюнки. Пригадайте, якими словами описати зовнішність людини. 
2. РЗ, впр. 1, ст. 73. (Якщо нема робочого зошита, пишіть у класному номер малюнка і слово.)


*******************************************************************************


25 квітня
Тема: Повторення вивченого
1. Повторіть частини голови.



2. РЗ, впр. 1, ст. 72. Обведіть та з'єднайте.


3. Повторіть алфавіт.

4. Запишіть наступні букви.
Наприклад: Aa Bb

Cc __,  Ee __ , Gg __, Jj __, Mm __, Oo __, Pp __, Ss __.
******************************************************* 


13 квітня 2022 р.

Тема: Частини тіла

 

1. Повторіть частини тіла (відеопрезентація за 11 квітня)

    2. Запишіть назви з рамки. 

Зразок запису: 1. head



********************************************************







24 березня
1. Подивіться відео, слухайте пояснення та виконуйте завдання


***********************************************************


23 березня
1. Подивіться відео, слухайте пояснення та виконуйте завдання. 


***********************************************************

16- 17 березня
завдання розраховані на два уроки.

 - Сьогодні починаємо вивчати слова по темі "Іграшки".
1.  Подивіться відео і пригадайте назви деяких іграшок. 


2. Пропишіть по 1 рядку кожне слово (назви іграшок з відео).
   doll    ___________________________________
   car   ____________________________________
   plane    _________________________________

3. Давайте відпочинемо. Подивіться відео. Танцюйте і підспівуйте. 




4. Подивіться на малюнки та запишіть їхні назви, використовуючи слова з рамки. (Слова з попереднього відео).  Запишіть номер малюнка і назву іграшки з рамки.

              * plane      * car     * doll


1.  
___________

2. 
___________

3.
___________





***********************************************************

23 лютого
1. Прочитайте і перепишіть.
 It is a kitten.

 It is a pen.

  It is a nest.

  It is a hen.


*****************************************

10 лютого
Тема: Час розважитись
1. Подивіться відео та повторіть дні тижня англійською мовою.





2. Запишіть лише пропущені дні тижня.

Monday,  _______,  Wednesday,  ________,  ________,  
Saturday,  _________.


*****************************************
9 лютого
1. Повторіть англійські літери, які ми з вами вчили разом. 
(від Aa до Tt)

2. Запишіть пропущені літери (лише великі).
A  __  C  D __  F G  H  __ J  K  L  __  N  __  __  Q  R  S  __

3. Перепишіть подані слова в зошит. 
Bed, Ben, desk, red, bad, pan, can, ant, sad, hot, lot, Bob, hit, big.

*****************************************************************************


7 лютого 2022 р. 

1. Пригадаємо літери англійського алфавіту. Подивіться відео, повторюйте за Джеком. 

2. Допишіть маленькі літери до поданих. 

A _  B __  C __  D __ E __ F __ G __ H __ I __ J __ K __ L __ M __ N __ O __ P __ Q __ R __ S __ T __



********************************************************************************************************************************************************************
********************************************************************************************************************************************************************

16 квітня 

Тема: Повторення вивченого

1. Подивіться відео, повторіть англійський алфавіт.



2. Подивіться відео, пригадайте правило читання буквосполучень ее, еа.



3. Прочитайте слова з буквосполученнями ее, еа [i:]. Перепишіть ці слова у класні зошити.

         read                           seed

       beat                            beet                

       meat                          meet    

       please                        peel

  4.   Подивіться відео, пригадайте правило читання буквосполучення sh.


5. Прочитайте слова з буквосполученням  sh. Перепишіть ці слова у класні зошити.

Shell, sheep, sheet, shut, shop, dish, cash.

*****************************************************

15 квітня
Тема: Де моя кепка?

1. Повторіть назви одягу з уроку за 9 квітня.

2. Розгляньте малюнки. Підберіть правильну назву з двох поданих варіантів. Записуйте номер малюнка і правильну назву до нього.

Наприклад: 1 dress
1.
a. dress      b. shirt
2.
a. shorts      b) shirt
3. 
a. socks      b. dress


4. 
a. jeans     b. skirt


5
a. shoes      b. jeans



3. Підручник, ст. 113, впр. 1. Подивіться відео. Послухайте, прочитайте разом з вчителем, потім самостійно.

Впр. 2, ст. 113. Роз'єднайте слова, запишіть їх у класні зошити в рядок через кому.




*****************************************************
13 квітня 
1. Повторіть назви одягу ( з уроку за 9 квітня).
2. Розгляньте малюнки. Поєднайте їх з їхніми назвами. Записуйте номер малюнка і його назву. 
Наприклад: 1 hat
2. Підручник, сторінки 108-109 і робочий зошит, ст. 76. Подивіться відео. Виконуйте завдання за вчителем. 


Фото виконаних вправ 1, 2 на сторінці 76 в робочому зошиті висилайте на вайбер.

*****************************************************


9 квітня
Тема: Зніми цей капелюх!


Сьогодні будемо вчити нові слова по темі «Одяг», повторимо кольори, фразу I have hot…/ He (She ) has got … .

1. Розгляньте малюнки. Це одяг. Над кожним малюнком одягу є його назва.



2. Подивіться відео. Послухайте, як звучить англійською мовою одяг. Намагайтесь запам'ятати.


- А тепер скажіть, який одяг у вас є. Пригадайте фразу I have got ... - Я маю... .
- Розкажіть, який одяг у вас є:

I have got a hat.   - Я маю шапку.
I have got a t-shirt. Я маю футболку.
I have got jeans. - Я маю джинси.

3. Пропишіть по 1 рядку :

dress ________________________________
jeans ________________________________
sweater ______________________________

*****************************************************

8 квітня
Тема: Вона втомлена

1. Повторіть слова по темі "Частини тіла".
2. Подивіться відео.
   2а. Пригадайте, як називається ця Ss і який звук вона позначає.
   2б. Послухайте нові слова, що передають настрій, повторюйте та запам'ятайте.


3. Пропишіть 1 рядок букви Ss.
S s    S s    S s __________

4. Пропишіть нові слова по 1 рядку.

sad ________________________

happy ______________________

tired ______________________________

*****************************************************

 квітня

Тема: Мій тато розумний

        1.    Подивіться відео і повторіть назви частин тіла.


2.    Виберіть правильну відповідь. Записуйте номер речення і вибране 

слово (1 head)

 

1)    Як англійською мовою голова?

a)    head                        b) arm

 

2)    Як англійською мовою око?

a)    nose                        b) eye

 

3)    Як англійською мовою вухо?

a)    ear                           b) mouth

 

4)    Як англійською мовою нога?

a)    leg                            b) hand

 

5)    Як англійською мовою палець на руці?

a)    toe                             b) finger

 

6)    Як англійською мовою стопа?

a)    foot                            b) head

 

   3.    Подивіться відео і пригадайте правило читання буквосполучень оо в англійській мові.


                             4.   Пропишіть по 1 рядку оо.

оо    оо  _______________________

оо [Ʊ] – book, cook, look, bookcase.

***********************************************************************

2 квітня 

Тема: Моє обличчя

    1. Повторіть назви частин тіла з уроку за 1 квітня

     2.  Розгляньте малюнок. Підпишіть частини тіла за номерами. Слова подані під малюнком.

Відео з уроку за 1 квітня допоможе вам.

Наприклад, номер 1 – це голова, номер 2 – око.

Ви пишете: 1 – head, 2 – eye.


 3. Пропишіть по 1 рядку такі назви тіла:

head _________________________

arm ______________________________

leg ___________________________

finger ________________________

foot __________________________

***********************************************************************


1 квітня
Тема: Частини тіла

1. Подивіться відео, послухайте як звучать частини тіла англійською мовою, повторюйте за диктором.

   

   2. Перепишіть подані речення.

*************************************************************************

21 - 22 січня

Завдання розраховані на два уроки.

Тема: Вечірка з нагоди дня народження.

1. Подивіться відео. Вчитель роз'яснює завдання по підручнику (ст. 59-60). Уважно слухайте, виконуйте завдання за вчителем. Намагайтесь запам'ятати нові слова.



 2. Подивіться відео. Вчитель роз'яснює завдання по підручнику (ст. 61-62). Уважно слухайте, виконуйте завдання за вчителем. Намагайтесь запам'ятати нові слова.


***********************************************************************************

19 січня

Тема: З днем народження.

1. Повторіть назви днів тижня (відео з уроку за 12 січня)

2. Підручник, впр. ст. 57. Подивіться відео, послухайте, слідкуйте, повторюйте за вчителем.


2. Підручник, впр. 2,ст. 57. Послухайте пояснення та виконайте завдання. Повторюйте за вчителем.


3. Підручник, впр. 4, ст. 58. Слідкуємо та читаємо за вчителем. Потім спробуйте самостійно прочитати.


4. Робочий зошит. Впр. 1, ст. 44. Подивіться відео, послухайте пояснення та виконайте вправу.


***********************************************************************************

14 січня

Тема: З днем народження

1. Повторіть дні тижня по відео з уроку 12 січня.

2. Робочий зошит, впр. 1, ст. 43. Пронумеруйте дні тижня.

3. РЗ, впр. 3, ст. 43. Обведіть слова та пропишіть по 1 рядку.


***********************************************************************************

12 січня

1.      Подивіться відео. Послухайте, як називаються дні тижня англійською мовою.



2.      Вивчіть назви днів тижня.


***********************************************************************************

13 листопада

1. Подивіться відео, послухайте як називаються фрукти англійською. Повторюйте кілька разів за ведучим.




30 жовтня

Тема: Я вмію плавати

1.      Подивіться відео, послухайте, як вимовляються слова, що означають дію. Повторюйте за ведучим. Намагайтесь запам*ятати ці слова.



2.      Подивіться відео. Послухайте, як Мет розповідає про себе, що він вміє робити. Намагайтесь повторювати за ним.

I can – Я вмію.

 


***********************************************************************************

29 жовтня

1.      Повторіть назви шкільних предметів, кольори, англійські літери.

2.      Поєднайте великі та маленькі букви. Записуйте так: Аа, __, __, ...

 

A                             d

B                             e

C                             a

D                             h

E                              b

F                              g

G                              c

H                              l

I                                k

J                                i

K                               f

L                                j

 

3.      Спишіть подані слова та  речення.



***********************************************************************************

27 жовтня

Тема: Ми вміємо малювати.

1.     Подивіться відео, повторіть букви та слова англійською мовою.




1.     Доповніть пропуски маленькими англійськими літерами. 

A ___, B ___, C ___, D ___, E ___, F ____, G ___, H ____, I ___, J ___, K ____, L ____.

 

2.     Поєднайте малюнки з їхніми назвами. 

Зразок запису: 1 apple                  (номер малюнка і його назва)


5Подивіться відео, послухайте та повторюйте за вчителем. Поставте відео на паузу і почитайте самостійно.




*******************************************************

22, 23 жовтня

Тема: Шкільні предмети. Кольори.

1. Подивіться відео, пригадайте шкільні речі англійською  мовою. Вивчіть нові слова.

  Які шкільні речі ви вже знали? Назви яких речей ви почули сьогодні вперше?



2. Подивіться відео, послухайте діалог мами з сином.

 Мама: Have you got a pen? -  У тебе є  ручка?
             Have you got a ______ ? - У тебе є _____?

Син: Yes, I have. I 've got a pen. - Так, маю. Я маю ручку.



- Які шкільні речі є у сина?

3. Подивіться відео і повторіть наступні літери англійського алфавіту Jj, Kk, Ll.


4. Пропишіть у зошиті по одному рядку великої і маленької букви Jj, Kk, Ll.


J  j  J  j  ______________________________
K  k  K  k  ____________________________
L  l  L  l  ______________________________




***********************************************************************************

20 жовтня

Тема: Моя класна кімната

1.      Подивіться відео. Пригадайте англійські букви, назви шкільних предметів та тварин. 

  2. Виконуйте завдання за вчителем.



3. Подивіться відео нижче. Воно допоможе вам пригадати англійські букви Gg, Hh, Ii. Повторюйте і співайте.

4. Пропишіть по одному рядку кожної  букви.




G  g  G  g  _______________________________________________________________

H  h  H  h________________________________________________________________

I  i  I  i  ____________________________________________________________

































Шановні батьки!
У вас залишається доступ до завдань. Ви маєте можливість допомогти своїм дітям вивчати, повторювати матеріал дистанційного  навчання  протягом літніх канікул. 

Урок 1


Письмові завдання виконуємо у простих зошитах. Спочатку записуйте номер  уроку, потім номер завдання.

Нові слова записуйте у словники. Для цього розкресліть зошит в клітинку на такі колонки: 



1. Дивимось відео і повторюємо букви та слова.



2. Повторимо ще раз алфавіт.


3. Перепишіть алфавіт, доповнюючи пропущеними буквами.


4. Поєднайте великі та маленькі букви  на яблучках.


 Записуємо номер яблука та велику букву з маленькою.

  Зразок запису: 

1. A a   Bb     Cc .......

2. Gg   Hh   ........

Письмові роботи надсилайте на вайбер 050 039 85 70
**************************************

Урок 2

Тема уроку:  Частини  тіла

 Мета:  Вивчити  й активізувати лексичний матеріал теми. Ознайомити з новими ЛО і закріпити їх уживання в усному мовленні. Повторити й закріпити вживання конструкції «have/has got» в усному мовленні. Формувати, навички діалогічного та монологічного мовлення. Навчати читанню.      Тренувати в аудіюванні. Розвивати навички письма. Тренувати пам'ять та увагу. Виховувати спостережливість, наполегливість, бажання вивчати іноземну мову.

Сьогодні ми вчимо частини тіла.  Прочитайте англійські слова з перекладом. К квадратних дужках записана англійська транскрипція (як читати), в круглих дужках – українська транскрипція.

    head                 [hed]           (хед)             голова
    ear                     [іǝ]                    (іе)               вухо
    nose               [nouz]         (ноуз)                    ніс
   mouth            [mauθ]        (маусс)             рот                       сс означає зубний                      глухий (пригадайте, так ми вимовляємо букви th ;  кінчик язичка       
             розташовуємо між зубками і кажемо с)
        eye               [ai]          (ай)                  око
        face                   [feis]        (фейс)              обличчя
        hair                [heǝ]           (хее)                 волосся
        neck                  [nek]           (нек)                шия
        arm                   [a:m]          (ам)                  рука
        hand                  [hænd]        (хенд)              долоня
        finger                [fıηgə]           (фінге)           палець на руці
        leg                    [leg]               (лег)              нога
        foot                   |fʊt|                (фут)               ступня

        Пропишіть кожне слово по 1 рядку.

     1. Подивіться відео, послухайте як звучать частини тіла англійською
 мовою, повторюйте за диктором



    2. Пригадайте, як ми називаємо предмети, коли їх багато (в множині)?

     Наприклад: a doll – dolls,                          a dog - dogs
                       лялька – ляльки                  собака  -  собаки

        3. Які частини тіла в нас по одному? -    A nose, a mouth, a neck, a head.           
       Які частини тіла по два? Давайте запишемо :

               аn eye (око) – eyes (очі)
                an ear (вухо) – ears (вуха)

            Далі пробуйте самі (не забувайте добавлять закінчення s біля                 слів у множині):
                      a leg - __________
                      an arm – ________
                      a hand – _________

         4. Порахуйте частини тіла:

            1(one)  head  (ван хед) – одна голова
            one  nose  (ван ноус) – один ніс
            one mouth (ван маусс)
            2 (two) eyes (ту айз) – два ока
            two arms (ту амз) – дві руки
            two legs (ту легз)дві ноги
            two hands (ту хендз)дві долоні
            two ears (ту іез) два вуха
            ten fingers десять пальців

          5. Скажіть за зразком:

           I have got  one head . Я маю одну голову. 
        (ай хев гот ван хед)

            I have got  two eyes. - Я маю два ока.
            (ай хев гот ту айз)

          I have got  one ________.

           I have got  two ________.

          6. Замініть українське слово англійським і запишіть речення.

             I have got one рот. I have got one mouth.
             I have got one шию. - 
             I have got one голову.- 
             I have got one ніс. -
             I have got two вуха. -
             I have got two руки. -
             I have got two ноги.- 

*******************************************



Урок 3

Тема: Засвоєння вивченого
Мета: засвоїти слова з теми «Обличчя»; повторити букви англійського алфавіту.

- Сьогодні повторимо частини тіла та букви алфавіту.

1. Повторіть назви частин тіла по відео з уроку 2.

2. Розгляньте малюнок та правильно підберіть назви частин тіла, поданих нижче. Записуйте так:

1. head  (1- це номер клітинки, що вказує на частину тіла, head  - голова)


3. Виберіть правильну відповідь:

1) Слово arm перекладається як:
а) рука          б) нога       с) шия

2) Слово leg перекладається як :
а) рука          б) ступня         с) нога

3) Слово око на англійську перекладається :
а) nose         б) head          c) eye


4) Слово долоня на англійську перекладається:
а)hand           б) neck          с) foot

5) Знайди правильний переклад фрази У мене дві ноги:
а) I have got two legs.         б) I have got two arms.        с) I have got two eyes.

6) Знайди правильний переклад фрази I have got ten fingers.

а) У мене десять пальців.      б) У мене два ока.         с) У мене два вуха.

Записуйте номер речення і правильну відповідь. Наприклад: 

1. рука

 4. Напишіть наступні букви до поданих:

Aa  ____, Dd  ____, Hh  _____,  Kk   _____, Nn  _____, Oo   ____, Qq  ____,  Ss  ____,   Uu   ____, Ww  ____, Yy  ____.


Урок 4

Тема: Зніми цей капелюх!
Мета:  ознайомити з новими словами (одяг), повторити  кольори; закріплювати вживання дієслова have  got; формувати вміння сприймати на слух; вчити читати.

- Сьогодні будемо вчити нові слова по темі «Одяг», повторимо кольори, фразу I have hot…/ He (She ) has got … .

1)  Запишіть нові слова в словнички.

Англійські слова
Транскрипція
Переклад
1. t-shirt       
|ˈtiːʃəːt|
футболка
2. jeans    
 |dʒiːnz|
джинси
3. blouse   
|ˈblaʊz|
блузка
4. skirt
|skəːt| 
спідниця
5. sweater   
|ˈswɛtə|
светр
6. trousers  
|ˈtraʊzəz| 
брюки
7. dress  
|dres|
плаття
8. jacket  
|ˈdʒækɪt| 
жакет
9. vest
|vest|
жилет
10. coat
|ˈkəʊt|
пальто
11. cap
|kæp|
кепка
12. hat
|hæt|
шапка
13. scarf
|skɑːf|
шарф
14. boots  
|buːts|
чоботи


- Давайте послухаємо, як ці слова правильно читати. Подивіться відео, послухайте дівчинку та повторюйте за нею.


- А тепер скажіть, який одяг у вас є. Пригадайте фразу I have got ... - Я маю... .
- Розкажіть, який одяг у вас є:

I have got a hat.   - Я маю шапку.
I have got a t-shirt. Я маю футболку.
I have got jeans. - Я маю джинси.



2. Розгляньте, поєднайте і скажіть:
Наприклад:
1. She has got trousers. – Вона має штани.
2. He has got _________.
3. He has got _________.

4. They have got _____ and ____.


*********************************************************************************
Урок 5


Тема: Мені подобаться жовтий светр

Мета: засвоїти слова з теми «Одяг»; вивчити нові слова»; повторити англійські букви Оо, Jj

- Всім доброго дня! Надіюсь, у вас гарний настрій. Ви опрацювали попередні уроки?

(Я думаю, що кожен з батьків, бабусь, дідусів хоче, щоб їхня дитинка знала англійську мову. Тому у мене велике прохання до старших помічників: нехай ваші дітки виконують письмові завдання самі, не все зразу, потроху, але самі. Я знаю, що крім англійської у вас є ще й інші предмети. Розподіліть завдання на кілька днів. Переглядайте відео кілька разів, так краще запам*ятаються слова та букви, фрази, які ми вчимо. Я дякую  вам за вашу допомогу і терпіння.)

1. Подивіться відео. Послухайте нові слова, назви одягу, повторюйте їх за вчителем. Виконуйте завдання за вчителем.



2. Давайте повторимо англійські букви Оо, Jj.

1) Подивіться відео з тітонькою Совою. Пригадайте, як називаються, вимовляються і пишуться  букви Оо.



А зараз пропишемо  по 1 рядочку великої і маленької  букв Оо.

О   О   ________________________________________________________
о   о    ________________________________________________________
О  о  О  о  ____________________________________________________


2) Подивіться відео з тітонькою Совою. Пригадайте, як називаються, вимовляються і пишуться  букви Jj.





- Молодці! Я впевнена, що ви дуже старались.

*********************************************************************


Урок 6

Тема: Я в кепці
Мета: Вивчити нові слова; формувати навички аудіювання та говоріння; повторити букву Ww; вчити читати.

- Сьогодні ми продовжуємо вивчати тему «Одяг». Ви ознайомитесь з новими словами, назвами одягу; повторите букву Ww.

1. Повторіть слова з теми «Одяг». Вони мають бути записаними у вашому словнику. ( Урок 4)

2.  Запишіть нові слова у словнички.

tracksuit  træksuːt| - спортивний костюм

Im wearing – Я одягнений









2.Пригадайте англійську букву Ww. Пропишіть 2 рядки великої і малої букви.

W w________________________________________________________
W w ______________________________________________________


3. Подивіться відео. Виконуйте вправи за вчителем. Зверніть увагу на читання слів з буквою W



********************************************************************************

Урок 7

Тема: Ти у джинсах?
Мета: повторити назви одягу; повторити букви Jj, Gg.

1. Повторіть слова з теми «Одяг». Вони мають бути записаними у вашому словнику. ( Урок 4, 6)

2.Пригадайте англійську буквами Jj, Gg. Пропишіть по  2 рядки великої і малої букви.

J j ________________________________________________________
J j ________________________________________________________
G g _______________________________________________________
G g _______________________________________________________

3. Подивіться відео. Виконуйте вправи за вчителем. Зверніть увагу на читання слів з буквами  Jj, Gg


Письмові роботи надсилайте на вайбер 050 039 85 70

********************************************************************************

Урок 8

Тема: Мій батько розумний
Мета: ознайомити з новими ЛО; розвивати навички аудіювання, читання, говоріння та письма.

1. Запишіть нові слова у словник.

beautiful |ˈbjuːtɪfʊl| - вродливий
tall [t:l] - високий
slim [slım] - стрункий
strong [strᴐη] -  сильний
clever  ['klevə]  - розумний
short:t] - низький
fat [fæt] - повний
young |jʌŋ] - молодий
old – старий

2. Подивіться відео, зверніть увагу на вживання нових слів та читання англійської букви y як [ı] в кінці слова після приголосного. Виконуйте завдання разом з вчителем.


Письмові роботи надсилайте на вайбер 050 039 85 70

*********************************************************************
Урок 9

Тема: Вона втомлена
Мета: ознайомити з новими ЛО; розвивати навички аудіювання, читання, говоріння та письма.

1. Запишіть нові слова у словник.

sad [sæd] -   сумний
happy ['hepı] – щасливий
scared [skɛːd ]  – наляканий
bored [bɔːd] –  той, що нудьгує
tired [tʌɪəd ]– втомлений
surprised [|səˈprʌɪzd] -  здивований
angry ['eηgrı] - сердитий

2. Подивіться відео, зверніть увагу на вживання нових слів та читання англійської букви s. Виконуйте завдання разом з вчителем.


Письмові роботи надсилайте на вайбер 050 039 85 70

*******************************************************************************
Урок 10-11

Тема: Де моя кепка?
Мета: повторити слова та букви; вчити читати; розвивати навички аудіювання, говоріння та письма.

1. Подивіться відео. Виконуйте завдання за вчителем. Слухайте та дивіться відео частинами. Повторюйте за вчителем, ставте відео на паузу і намагайтесь повторити чи прочитати.
Користуйтесь своїми словничками, де ви писали слова по темі «Одяг».



2. Пропишіть по 1 рядку слова: jeans, sweater, cap, dress, tracksuit, T-shirt, hair, trousers, skirt.


Коли ви будете прописувати по рядку ці слова, перевіряйте себе, чи запам’ятали ви переклад цих слів. Підглядайте в словник.

Письмові роботи надсилайте на вайбер 050 039 85 70

*********************************************************************


Урок 12

Тема: Діагностична робота по темі «Одяг» , «Частини тіла».
Мета: перевірити знання учнів, здобуті в період дистанційного навчання по темі «Одяг».

- Повторіть слова по темі «Одяг», «Частини тіла»,«Кольори».

1. Дайте відповіді на питання

1) Як перекладається слово dress?
А) сукня                      B) спідниця

2) Як перекладається слово cap?
А) шарф                     B) кепка

3) Як перекладається слово jeans
А)  шкарпетки                 B) джинси

4) Як перекладається слово happy?
А) щасливий                      B) розумний

5) Як перекладається слово футболка?
A) T-shirt                          B) shirt

6) Як перекладається слово светр?
A) tracksuit                        B) sweater

7) Як перекладається слово волосся?
A) hair                                B) hat

8) Як перекладається  речення My father is clever?
A)Мій  тато розумний                      B) Мій тато сумний

9) Як перекладається  речення Мій шарф червоний?
A) My cap is green.                        B)   My scarf is red.

ЗРАЗОК ЗАПИСУ:
1А    (записуємо номер питання і букву правильної відповіді  А чи В)

2. Прочитайте текст і  підберіть малюнок до опису.

1) This Kate. She is six. She has got long blond hair. She is wearing a pink dress, yellow socks and pink shoes.





2) This is Tom. He is five. He has got short brown hair. His eyes are green. He is wearing a red T-shirt and blue jeans.





 (записуємо номер питання і букву правильної відповіді  А, В чи С)

Письмові роботи надсилайте на вайбер 050 039 85 70

*******************************************************************

  
Урок 13
Тема: Щаслива зима
Мета: ознайомити з новими словами; вчити сприймати на слух, читати, говорити та писати англійською.

1. Запишіть нові слова в словнички:
1) winter ['w ı n t ə] – зима
2) Its snowy. – Сніжно.
3) Its cold. – Холодно.
4) Its not cold. – Не холодно.
5) sledge –  кататись на санках
6) throw snowballs – кидати сніжки
7) make snowman ліпити снігову бібу

2. Подивіться відео. Зверніть увагу на вживання нових слів. Слухайте вчителя і повторюйте за ним.

- Впр. 1, ст. 119. Послухайте, прочитайте.

- Впр. 2, ст. 119. Послухай і покажи малюнок.

- Впр.4. Послухайте читання вчителя, слідкуйте за ним, прочитайте.

- Зверніть увагу, що в тексті вживаються назви одягу.


3. Пропишіть в зошиті по 1 рядку:

winter___________________________________________________________________
Its snowy. ___________________________________________________
Its cold. _____________________________________________________
sledge ________________________________________________________
throw snowballs _______________________________________________
make snowballs ________________________________________________

Письмові роботи надсилайте на вайбер 050 039 85 70

*********************************************************************
                                                          
Урок 14

Тема: Прохолодна весна
Мета: ознайомити з новими словами; вчити сприймати на слух, читати, говорити та писати англійською.

1. Запишіть нові слова в словнички:

1) spring ['sprıη] –
2) It’s cool. –
3) It’s warm. –
4) It’s sunny. –

2. Подивіться відео. Зверніть увагу на вживання нових слів. Слухайте вчителя і повторюйте за ним.

- Впр. 1, ст. 121. Послухайте, прочитайте.



3. Пропишіть в зошиті по 1 рядку:

spring ______________________________________________________________
It’s cool. ___________________________________________________________
It’s warm. _________________________________________________________
 It’s sunny. __________________________________________________________

Письмові роботи надсилайте на вайбер 050 039 85 70

********************************************************************
 

 Урок 15

Тема:   Спекотне літо
Мета: ознайомити з новими словами; вчити сприймати на слух, читати, говорити та писати англійською.

1. Запишіть нові слова в словнички:

1) summer ['sɅmə]- літо
2) hot – спекотний
3) sunny - сонячно
4)  the beach [bi:tʃ] – пляж
5) make a sandcastle – робити замок з піску
6) shell – мушля
7)  the sea – море
8) eat [i:t] – їсти
9) drink – пити
10) sit – сидіти
11) the umbrella – парасолька

2. Подивіться відео. Зверніть увагу на вживання нових слів. Слухайте вчителя і повторюйте за ним.

- Впр. 1, ст. 123. Послухайте, прочитайте.

- Впр. 2. Послухайте і вкажіть.

-  Впр. 4, ст. 124. Прочитайте і скажіть про який малюнок йдеться А чи В.
(слідкуйте за вчителем, потім самі прочитайте)




3. Пропишіть в зошиті по 1 рядку:

summer _______________________________________________________________
 hot __________________________________________________________________
 sunny ______________________________________________________________
the beach ___________________________________________________________

4. Спишіть речення у зошит.

Father is swimming in the sea. The little boy is playing with shells. The girl and her mother are making a sandcastle.

 Письмові роботи надсилайте на вайбер 050 039 85 70

*********************************************************************
Урок 16
  
Тема: Яскрава осінь
Мета: ознайомити з новими словами; вчити сприймати на слух, читати, говорити та писати англійською

1. Повторіть слова з уроків 13, 14 і 15.

2. Запишіть нові слова в словнички:

1) autumn [':təm] – осінь
2) a tree [tri:] –
3) bright [braıt] –
4) windy ['wındı] –
5) rainy ['reını] –

3. Розкажіть, яка пора року вам подобається:

I like ________   (winter, spring, summer, autumn).

4.  Подивіться відео. Зверніть увагу на вживання нових слів.


- Впр. 1, ст. 125. Послухайте та прочитайте. (Уважненько слухайте вчителя і виконуйте завдання за нею.)

-  Впр. 2, ст. 125. Склади слова (на жовтому фоні) та прочитай речення.

- Впр. 3. Прослухай, покажи і скажи.

1. It’s summer.
2. Its________.
3. Its________.
4. Its________.

- Впр.4, ст. 126. Прочитайте речення і підберіть до них малюнок.



5. Пропишіть в зошиті по 1 рядку:

autumn ______________________________________________
 a tree _______________________________________________
 bright _______________________________________________
 windy________________________________________________
rainy ________________________________________________


6. Спишіть речення у зошит.

Its summer. It’s hot and sunny.  Its autumn. Its windy and rainy. The trees are red, green and yellow.

Письмові роботи надсилайте на вайбер 050 039 85 70


********************************************************************

Урок 17

Тема: Яка домашня тваринка в тебе?
Мета: ознайомити з новими словами; вчити сприймати на слух, читати, говорити та писати англійською

1. Повторіть слова з уроків 13, 14 і 15, 16 та слова по темі «Частини тіла».

- Пригадайте домашніх тварин. Розкажіть. Яких домашніх тварин ви маєте:

I have got a _______ and a ______.

2. Запишіть нові слова в словнички:

1) turtle [tə:t(ə)l] – черепаха
2) iguana [ˈɡwɑːnə] - ігуана

3.  Подивіться відео. Зверніть увагу на вживання нових слів.

- Разом з вчителькою назвіть назви домашній тварин. Розкажіть яких тварин ви маєте. Можете пофантазувати.

I have got a _______ and a ______.

- Разом з вчителькою опишіть тварин. Слухайте, читайте та повторюйте.

ВСІ ЗАВДАННЯ ВИКОНУЙТЕ ПІД ЧАС ПЕРЕГЛЯДУ ВІДЕО.

- Впр. 1, ст. 127. Послухайте та прочитайте. (Уважно слухайте вчителя і виконуйте завдання за нею.)

- Впр. 2, ст. 127. Послухайте і скажіть, яку тварину мають Том. Бетті, Фред і Моллі.

Tom has got a __________________.
Betty has got a __________________.
Fred has got a __________________.
Molly has got a __________________.

- Впр. 3, ст. 128. Склади слова і опиши домашнього улюбленця. Нижче записано початок речення з пропусками. (Завдання виконайте письмово.)

Its a ______. (дописуємо тварину)
Its ________.( дописуємо  колір)
Its ________.(розмір – big/small)
It can ______ and _______. (що вміє робити: swim, run, jump)



- Впр. 4, ст. 128. Прочитайте і покажіть.

4. Пропишіть в зошиті по 1 рядку:

 turtle ___________________________________________________
iguana ________________________________________________________

5. Спишіть речення у зошит.


Its a turtle. Its small. It’s brown. It can walk and swim.

Письмові роботи надсилайте на вайбер 050 039 85 70

*********************************************************************


Урок 18

Тема: Наскільки довгий його хвіст
Мета: повторити слова з тем «Тварини», «Зовнішність».

1. Повторіть слова з тем «Тварини», «Зовнішність».

2.  Подивіться відео і виконуйте завдання за вчителем. (Дивіться відео по кілька разів. Так краще запам’ятовуються слова. Звичайно ж не забувайте за перерву.)

- Впр. 1, ст. 129. Прослухайте, про що говорять діти. Потім прочитайте їхню розмову.

-  Впр. 2, ст. 129. Подивись, прочитай, зєднай і дай відповідь.

- Впр. 3, ст. 130. Послухай і покажи.

- Впр. 4, ст. 130.Знайди слова, запитай і дай відповідь.



3. Перепишіть текст.

I have got a cat. It is two years old. Her name is Ada. She is clever and kind.

My cat is white and grey. She has got green eyes. Ada can run and jump and climb trees.  She likes to play.

I love my pet.

Письмові роботи надсилайте на вайбер 050 039 85 70

*******************************************************************************************************


 Урок 19-20


Тема: Давай поїдемо на ферму.
Мета:  ознайомити з новими словами; повторити слова з тем «Тварини», «Дні тижня», числа від 1 до 10..


1. Запишіть нові слова у словники і вивчіть.

1) farm [fa:m] – ферма
2) go to the farm – їхати на ферму
3) It’s a good idea! – Це хороша ідея!
4) have a good time – проводити гарно час.
5) How many - Скільки

2. 2. Подивіться відео і виконуйте завдання разом з вчителем.

- Впр. 1, ст. 131. Прослухайте і прочитайте.

- Впр. 2, ст. 131. Прочитай і покажи.

- Впр. 3, ст. 132. Прослухай і обери.

- Впр. 4, ст. 132. Подивись і порахуй. Запитай і дай відповідь.


 


3. Спишіть у зошити.
 How many goats can you see? – I can see five goats.
How many cows can you see? – I can see three cows.
How many ducks can you see? – I can see fourteen ducks.

Письмові роботи надсилайте на вайбер 050 039 85 70

*******************************************************************************************************
Урок 21

Тема: В зоопарку
Мета: повторити слова по темі «Дикі тварини»,

1. Запишіть нові слова у словники і вивчіть.
1) animal ['enım(ə)l] – тварина
2) zoo [zu:] –зоопарк

2. Повторіть слова по темі «Частини тіла».

3. Подивіться відео і виконуйте завдання разом з вчителем.

- Впр. 1, ст. 133. Прослухайте і прочитайте.

- Впр. 2, ст. 133. Прочитайте і покажіть.

- Впр. 3, ст. 134. Подивись і скажи.



 3. Спишіть у зошити.

It’s big. It has got four legs, a small head, small ears and a long tail. It’s strong. It can run.

Письмові роботи надсилайте на вайбер 050 039 85 70

****************************************************************************************

Урок 22

Тема: Чи люблять зебри фрукти?
Мета: повторити назви диких тварин,

1. Пригадайте, яких диких тварин ви знаєте.

2. . Подивіться відео і виконуйте завдання разом з вчителем.

- Впр. 1, ст. 134. Прослухайте і прочитайте.

- Впр. 2, ст. 134. Прослухай і зєднай.

- Впр. 3, ст. 134. Подивись, подивись  і скажи.



3. Спишіть у зошити.

It’s a monkey. It likes  fruit.
It’s a lion. It likes meat.
Its penguin. It likes fish.
It’s a lizard. It likes insects.

Письмові роботи надсилайте на вайбер 050 039 85 70

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Дистанційне навчання, англійська мова, 3 клас

«Шість капелюхів»: прийом-гра для розвитку критичного мислення

Технологія розвивального навчання