- Сьогодні ми продовжуємо вивчати тему "Їжа", ознайомимось з англійською буквою Gg. 1. Подивіться відео, послухайте назви їжі і повторюйте за диктором.
2. Повторіть англійські букви Aa, Bb, Cc, Dd, Ee, Ff (урок за 13 квітня, завдання 2, відео).
3. Подивіться урок тітоньки Сови. Послухайте, як називається нова англійська літера Gg, який звук вона позначає, нові слова з цією літерою.
4. Пропишіть 1 рядок букви Gg.
G g G g ______________________________________________
1.Подивіться
відео. Пригадайте, як вітатись
англійською мовою, як питати та відповідати про справи, як називати своє ім*я.
2. Повторюйте за вчителем.
Дистанційне навчання, англійська мова 1 клас
Шановні батьки!
У вас залишається доступ до завдань. Ви маєте можливість допомогти своїм дітям вивчати, повторювати матеріал дистанційного навчання протягом літніх канікул.
Урок 1
Тема: З
днем народження!
Мета:
вчити учнів запитувати один в одного
про вік їх однокласників; формувати вміння
працювати з підручником і
лексики, кольорів, цифр; виховувати в
учнів культуру спілкування.
1. Давайте
пригадаємо рахунок від 1 до 10 англійською мовою.
Дивіться
відео та повторюйте за диктором.
.2. Сьогодні вчимо слова до теми "З днем народження".
birthday
|ˈbəːθdeɪ|–день народження
Happybirthday– З Днем народження
present– подарунок
flower
– квітка (флауе)
cake
– торт
candle
– свічка
balloon– кулька
(белун)
3. Подивіться відео,
послухайте слова до теми «З днем народження! Та повторюйте за диктором.
4. Зверніть увагу, під час
перегляду відео «З днем народження» на 3.31 хвилині з*являється питання
Howoldareyou? (Хау олд а ю?) – Скільки тобі років?
Відповідаємо на нього так:
Iamseven. (Ай ем севен.) – Мені
сім.
Howoldareyou? - Iamseven.
Урок 2
Тема: Скільки тобі років?
Мета: - ознайомити та активізувати у
мовленні нові ЛО;
-запитувати
та відповідати про вік, ознайомити
зі структурою «How
-old are you?».
-розвивати навички
аудіювання та говоріння;
-виховувати ввічливість, культуру
спілкування
1. Порахуйте від 1 до 10 англійською мовою . (Відео з уроку 1 вам допоможе.)
2. Пригадаємо разом питання Howoldareyou? (Хау олд а ю?) – Скільки
тобі років?
Відповідаємо на нього так:
Iamseven. (Ай ем севен.) – Мені
сім.
3. Подивіться відео і скажіть,
скільки років Тоні (хлопчик), Гого (дракончик) і Джейн (дівчинка).
4. Я впевнена, що ви гарно
працюєте. Молодці!
5. Давайте подивимось ще одне
відео. Скажіть, як звати маленьку бджілку, лисичку, мишку і слоника. Скільки їм
років?
Урок 3
Тема: У тебе є сандвіч із рибою? Що у твоєму ланч-боксі?
Мета: - ввести лексичний матеріал з теми «Їжа» та активізувати його у
мовленні; розвивати вміння сприймання на слух, усної взаємодії; повторити букви Аа, Bb;
- Сьогодні ми будемо вивчати тему «Їжа». Ознайомимось з
назвою їжі, навчимось розповідати, яка їжа нам подобається або не подобається,
повторимо
дві букви англійського алфавіту, пригадаємо, як вони називаються,
вимовляються та пишуться. Ну що, поїхали?
1. Подивіться відео та прослухайте назви їжі англійською мовою. Повторюйте
за диктором.
sandwich– бутерброд
salad - салат
yogurt - йогурт
juice– сік
sweets– цукерки
lemonade–
лимонад
fruit– фрукти
pizza - піца
chicken– курка
cake– торт
Ilike…. . – Мені подобається … .
Idon’tlike….. .
– Мені не
подобається … .
2. Подивіться
урок з тітонькою Совою. Вона допоможе пригадати першу літеру англійського
алфавіту Аа. Намагайтесь запам*ятати 3-4 слова з відео.
- Згадали? А тепер пропишіть два рядочки великої і маленької букви Аа.
3. Давайте пригадаємо другу букву англійського алфавіту Bb. Знову тітонька Сова приходить на допомогу. Подивіться відео, як називається і вимовляється друга буква?
Пропишіть два два рядочки великої і маленької букви Bb.
Мета: ознайомити з новим лексичним матеріалом з теми «Їжа» та активізувати
його у мовленні; вчити розповідати “ Ihavegota…”; повторити літери алфавіту та формувати навички зорового сприйняття та
читання слів;
- Всім
доброго дня! Надіюсь, що у вас все добре, ви маєте гарний настрій.
- Сьогодні ми продовжуємо говорити про їжу, ознайомимось
з новими словами та повторимо букви Сс, Dd.
1. Подивіться
відео, послухайте назви їжі і повторюйте за диктором.
2. Подивіться
відео, послухайте диктора і скажіть, що подобається Стасу і Оленці.
3. Давайте
пригадаємо англійські букви, які ми вчили раніше. Це букви CC іDd. Подивіться уроки тітоньки Сови. Пригадайте, як ці букви називаються, які
звуки позначають та як пишуться.
4. Пригадали? А
тепер пропишіть по 1 рядку великої букви С, потім маленької букви с, далі – 1 рядок
D та 1 рядок маленької d. Всього у вас буде 4 рядки букв. Не забувайте робити невелику перерву, щоб
ваші рученята відпочили.
тема: Що на ланч? Мета: повторити слова з теми "Їжа"; ознайомити з новими словами; засвоїти фрази "I like...", "I don't like ...", "I have got ..."; повторити букви Ee, Ff. - Сьогодні ми продовжуємо вивчати тему "Їжа", повторимо англійські букви Ee, Ff. 1. Подивіться відео, послухайте назви їжі і повторюйте за диктором.
2. Подивіться відео, послухайте диктора і вкажіть, що подобається Білу, Джіл, Мері та Джеку.
3. Давайте пригадаємо англійські букви, які ми вчили раніше. Це букви Gg, Hh. Подивіться уроки тітоньки Сови. Пригадайте, як ці букви називаються, які звуки позначають та як пишуться.
А тепер пропишіть по 1 рядку великої букви С, потім маленької букви с, далі – 1 рядок D та 1 рядок маленької d. Всього у вас буде 4 рядки букв. ********************************************************************
Урок 6
Тема: Який сьогодні день?
Мета: ознайомити з назвами днів тижня; формувати
навички розуміння на слух нових ЛО; розвивати навички аудіювання і говоріння; вивчити англ. літери Ii, Jj.
1. Підручник,
впр. 1, ст. 98. Послухайте назви днів тижня і повторюйте за диктором.
2. Підручник,
впр. 2, ст. 98. Послухайте та повторіть.
3. Сьогодні вчимо нові букви . Подивіться урок
тітоньки Сови. Послухайте, як називається, вимовляється і пишеться нова буква I i.
А тепер пропишіть по 1 рядку великої букви I, маленької букви i, а потім 1 рядок великої і маленької Іі.
I _____________________________________________________
I i _______________________________________________
4. Подивіться урок тітоньки Сови. Послухайте, як називається, вимовляється і пишеться нова буква J j.
Пропишіть по 1 рядку великої букви J, маленької букви j, а потім 1 рядок великої і маленької Jj. J _____________________________________________________________ j _____________________________________________________________ J j __________________________________________________________________ *******************************************************************
Урок 7
Тема: Що у твоєму ланч-боксі?
Мета: ознайомити з новими
ЛО; практикувати вживання фрази Ihavegot…;
розвивати навички аудіюівання, говоріння та письма; вивчити анг. літери Kk, Ll.
1. Подивіться відео-урок. Ви ознайомитесь з новими словами.
Виконуйте завдання за вчителем.
2. Подивіться урок
тітоньки Сови. Послухайте, як називається, вимовляється і пишеться нова
буква K k.
Пропишіть по 1 рядку великої букви K, маленької k , а потім 1 рядок великої і маленької K k.
K _______________________________________________________
Мета: повторити та активізувати слова з теми «Дні тижня», «Їжа»;
практикувати вживання фраз Ilike, Idon’tlike; розвивати навички аудіювання; вивчити анг. літери M m, N n.
1. Подивіться відео-урок. Повторіть назви днів тижня, назви їжі. Пригадайте
вживання фраз Ilike (Мені подобається), Idon’tlike (Мені не подобається). Зверніть
увагу на правило читання англійської букви Іі.
2. Подивіться урок тітоньки Сови. Послухайте, як називається, вимовляється і пишеться нова буква M m.
M ____________________________________________
m ____________________________________________
M m __________________________________________
Пропишіть по 1 рядку великої букви N, маленької n , а потім 1 рядок великої і маленької N n
N ____________________________________________________
n _____________________________________________________
N n____________________________________________________ Письмові роботи надсилайте на вайбер 050 039 85 70 **************************************************************************************
Урок 9
Тема: У кафе
Мета: повторити слова по темам «Їжа», «Кольори», числа
від 1 до 10; вчити читати з буквою а; вивчитианг. літери Oo, Pp.
-
Подивіться
відео. Пригадайте, як ми питаємо і відповідаємо про настрій.
- У відео
повторюють англійський алфавіт. Ви повторіть ті букви, які ми вчимо разом. Та послухайте,
як називаються нові букви. Повторюйте за вчителькою.
- Зверніть увагу
на читання англійської букви а.
- Пригадайте
рахунок від 1 до 10 та кольори англійською.
- Давайте вивчимо
разом нові назви їжі. Повторіть за вчителем нові слова. Розкажіть, яка їжа вам
подобається і не подобається.
- Послухайте,
як замовляти їжу у кафе. Прослухайте і повторіть.
- В кінці уроку
є творче завдання. Ви можете виконати його за бажанням.
2. Подивіться урок тітоньки Сови. Послухайте, як називається, вимовляється і пишеться нова буква Oo.
Пропишіть по 1 рядку великої букви О, маленької о , а потім 1 рядок великої і маленької Оо. О _________________________________________________________ о __________________________________________________________ О о _______________________________________________________ 3. Подивіться урок тітоньки Сови. Послухайте, як називається, вимовляється і пишеться нова буква Рр.
Пропишіть по 1 рядку великої букви Р, маленької р , а потім 1 рядок великої і маленької Р р. Р ________________________________________________________ р________________________________________________________ Р р_____________________________________________________ Письмові роботи надсилайте на вайбер 050 039 85 70 *********************************************************************
Урок 10
Тема: Удома
Мета: повторити слова по темам «Їжа», «Кольори», «Іграшки»,
числа від 1 до 10; вчити читати з буквою а; вивчитианг. літериQq, Rr.
1. Подивіться
відео. Пригадайте, як ми питаємо і відповідаємо про настрій.
- У відео
повторюють англійський алфавіт. Ви повторіть ті букви, які ми вчимо разом. Та послухайте,
як називаються нові букви. Повторюйте за вчителькою.
- Зверніть увагу
на читання англійської букви o.
- Пригадайте
рахунок від 1 до 10 та кольори англійською.Пригадайте, як називаються іграшки англійською мовою. Порахуйте іграшки.
- Назвіть
кольори. Назвіть, якого кольору іграшки.
- Давайте вивчимо
разом нові назви їжі. Повторіть за вчителем нові слова. Розкажіть, яка їжа вам
подобається і не подобається.
- Послухайте, як
попросити їжу англійською та повторіть.
2. Подивіться урок тітоньки Сови. Послухайте, як називається, вимовляється і пишеться нова буква Q q
Пропишіть по 1 рядку великої букви Q, маленької q , а потім 1 рядок великої і маленької Q q.
Q _________________________________________________________ q__________________________________________________________ Q q________________________________________________________ 3. Подивіться урок тітоньки Сови. Послухайте, як називається, вимовляється і пишеться нова буква R r.
Пропишіть по 1 рядку великої букви R, маленької r , а потім 1 рядок великої і маленької R r. R ____________________________________________________ r ______________________________________________________ R r ____________________________________________________ Письмові роботи надсилайте на вайбер 050 039 85 70 *****************************************************************************************
Урок 11-12
Тема: Довге чи
коротке. Що у твоєму портфелі?
Мета: ознайомити з новими словами по темі «Школа»;
вивчити букви Ss,
Tt
1. Подивіться відео. Запам*ятайте назви шкільних предметів.
2. Подивіться урок
тітоньки Сови. Послухайте, як називається, вимовляється і пишеться нова
буква Ss.
Пропишіть по 1 рядку великої букви S, маленької s, а потім 1 рядок великої і маленької Ss.
Vv_____________________________________________________ Письмові роботи надсилайте на вайбер 050 039 85 70 ***********************************************************************************
Урок 15
Тема: Школа.
Мета: повторити вивчені літери англійського алфавіту; ознайомити
з англійськими буквами Ww, Xx; вчити читати з англійською літерою а .
1. Подивіться відео. Повторіть, як говорити про настрій.
Повторіть вивчені літери англійського алфавіту.
2. Вчимося читати слова з англійською літерою а (відео на 2:46 хв.)
3. Вчимо нові англійські
букви Ww, Xx (відео на 3:18
хв.)
3. Пропишіть нові літери по 1 рядку.
W __________________________________
W__________________________________
Ww ________________________________
X ___________________________________
X___________________________________
Xx
__________________________________ Письмові роботи надсилайте на вайбер 050 039 85 70 *************************************************************************************************
Урок 16
Тема: Розгорни свою книжку
1. Подивіться
відео і виконуйте завдання за вчителем.
- Впр. 1, послухайте і повторіть.
- Впр. 2, послухайте, повторіть та розіграйте.
- Послухайте пісню. Виконуйте прохання вчителя разом з дітьми.
- Впр. 3, подивись і скажи.
- Впр. 4, подивись, скажи і виконай дії.
3. Подивіться урок тітоньки Сови. Послухайте, як називається, вимовляється і пишеться нова буква Yy.
Пропишіть по 1 рядку великої букви Y, маленької y, а потім 1 рядок великої маленької Yy.
Y ______________________________________________________
y ______________________________________________________
1. Подивіться
відео і повторіть вивчений матеріал по темі «Школа».
- Впр. 1, ст. 121.
Гра в кубики. Послухайте пояснення вчителя до гри і пограйте разом.
- Впр. 2. Проектна робота. Намалюйте
шкільні речі, які є у вашому портфелі і розкажіть про них за зразком.
-Впр. 3, ст. 122. Проектна робота.
Намалюйте на 1 альбомному аркуші про своє шкільне життя. Можна намалювати
шкільні речі і підписати їх, або намалюйте себе з портфелем біля дошки,
придумайте свої варіанти. Зверху альбомного аркуша підписуєте School(Школа).
2. Подивіться
відео. Давайте повторимо англійський алфавіт.
- Прослухайте і заспівайте.
- Поєднайте букви із словами.
- Послухайте і прочитайте слова з англійською літерою а.
Письмові роботи надсилайте на вайбер 050 039 85 70
Friday, the ninth of May 1. Повторіть слова по темі. 2. Запишіть слова, вставляючи пропущені букви. p_st, ch_ef, f_mo_s, an_u_l, bir_ _ place, to_rist, f_stiv_l, h_st_ric, un_vers_ty, _nter_sted. 3. Дайте відповіді на питання до тексту за 8 травня. 1) What famous English poet and playwright was born in Stratford-upon-Avon? 2) When was the Royal Shakespeare Theatre opened in Stratford? 3) What is unique about the structure of the University of Oxford? 4) Why is Cardiff considered an important city in Wales? 5) What makes Edinburgh a popular city for tourists, especially in summer? 6) What was the purpose of building Stonehenge according to the text? 4. Доповніть речення і запишіть. 1) __________ is the birthplace of William Shakespeare. 2) The Royal Shakespeare Theatre was opened in __________. 3) The University of Oxford was founded in the __________ century. 4) Cardiff is the capital of __________ and its chief port. 5) Edinburgh is famous for its __________, e...
Friday, the ninth of May 1. Повторіть слова по темі "Географічне положення", "Клімат". 2. Прочитайте 2 тексти. Зверніть увагу на нові слова. 1) meadowland - луки 2) woodland - лісиста місцевість 3) point - точка 4) Scafell Pike - Скафелл-Пайк 5) the Cumbrian Mountains - Камберлендські гори 6) The Pennines - Пеннінські гори 7) flow - текти 3. Поєднайте і запишіть. the northern country is covered ...
Friday, the ninth of May 1. Повторіть слова. 2. Match the parts of the sentences. 1) Mr. Conran was known as 2) Joseph and Oliver were 3) Ms. Madoc told the twins 4) If there was any argument about who was Oliver, 5) If both sons turned out to be liars, 6) In the end, it was not their father A. identical twins and looked exactly the same. B. the money would go to Joseph. C. that she must read their father's will. D. then all the money would go to Ms. Madoc. E. who tricked them, but the lawyer. F. "The Dentist's Friend" because of his sticky sweets 3. Граматичний посібник, впр. 16, ст. 114; впр. 18, ст. 115. ************************************ Thursday, the eighth of May 1. Повторіть слова. 2. Match and write. a rich and ...
Коментарі
Дописати коментар