Дистанційне навчання, англійська мова, 3 клас
7 лютого
Тема: Моя квартира.
1. Подивіться відео та пригадайте назви кімнат. Слухайте та повторюйте.
******************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************
16 квітня
Тема: Повторення вивченого
1. Подивіться відео, повторіть англійський алфавіт.
2. Подивіться відео, пригадайте правило читання буквосполучень ее, еа.
3. Прочитайте слова з буквосполученнями ее, еа [i:]. Перепишіть ці слова у класні зошити.
read seed
beat beet
meat meet
please peel
4. Подивіться відео, пригадайте правило читання буквосполучення sh.
Shell, sheep, sheet, shut, shop, dish, cash.
*****************************************************
12-13 квітня (Завдання розраховані на два уроки)
Тема: Ти здивований?
- Сьогодні поговоримо про настрій.
1. Підручник, впр.1 , ст. 119. Розгляньте смайлики в цій вправі. Який настрій вони передають?
Подивіться відео. Послухайте і почитайте переписку між членами родини. (до впр.1)
Вправу 2b, ст. 119 записуйте в класні зошити (номер речення і вибране слово).
2. Розгляньте смайлики. прочитайте, який настрій вони показують.
9 квітня
Тема: Улюблений мультфільм
1. Повторіть слова (урок за 5 квітня, підручник, ст. 111).
2. Роб. зошит, ст. 75, впр. 1. Підпишіть малюнки. (Якщо нема робочого зошита, запишіть номер вправи у класний зошит, потім номер малюнка і підпис до нього).
2. Підручник, впр. 1, ст. 117. Розгляньте малюнки, прочитайте їхні назви англійською мовою.
***********************************************************************************
Напишіть, який мультфільм вам подобається.
I like _________ (назва мультфільму).
3. Впр. 2, ст. 117. Прочитайте переписку Джека і Мері.
Прочитайте речення. подані нижче. Визначте, правильні чи неправильні речення. Записуєте номер речення і +, якщо речення правильне, або - , якщо речення неправильне.
1) Mary watched a cartoon yesterday. ___
2) Jack watched a cartoon yesterday. ___
3) Cartoon was "Sherlock Gnomes". ___
4) Mary helped her mum. ___
******************************************************************8
6 квітня
Тема: Моя улюблена книжка.
1. Повторіть алфавіт по відео.
2.
Подивіться відео і пригадайте правила читання буквосполучень
sh.
3. Пропишіть
по 1 рядку sh.
sh _________________________
sh [∫] – shell, ship, shelf,
shut.
4. Подивіться відео і пригадайте правила читання буквосполучень ee, ea.
5 .
Пропишіть по 1 рядку ee , ea.
ee ea
ee ea ________________
ee , ea
[i:] - sea, seal, meat,
bee, seed, week.
****************************************************************
5 квітня
Тема: Що ми робили влітку
1. Підручник, впр. 1, ст. 111. Розгляньте малюнки. Подивіться відео та послухайте, що роблять діти на малюнках.
2. Підручник, впр. 1, ст. 111. Прочитайте нові слова з перекладом, перевірте правильність вашого читання по відео.
1)
to
sunbathe – загорати
2)
to
climb a mountain – збиратись на
гору
3)
to
go fishing – ходити на рибалку
4) play tennis – грати в теніс
3. Впр. 2, ст. 111. Подивіться знову відео. Послухайте і прочитайте текст. Вчитель на відео допоможе з перекладом цього тексту.
Напишіть, де були Біл і Оленка.
Bill
was on a ________.
Olenka was in ______
4. Пропишіть по 2 рядки кожне словосполучення:
to sunbathe ___________________________
___________________________________
to climb a mountain __________________
___________________________________
to go fishing __________________________
____________________________________
play tennis ____________________________
____________________________________
****************************************************************
1 квітня
1. Подивіться відео, пригадайте правило читання буквосполучеень sh. Читайте разом з ведучим.
2. Пропишіть 1 рядок.
sh sh ___________________________________
sh [ ∫ ] - shelf, shell, she, sheep.
3. Подивіться відео. Що ви можете робити влітку? Слухайте диктора, повторюйте і намагайтесь запам'ятати.
****************************************************************
22 січня
Тема: Моя квартира
1. Повтори назви кімнат (презентація «Мій будинок») та меблі (презентація «Мій будинок. Меблі»).
2. Добери з рамки назви до кожної кімнати. Записуй номер кімнати і її назву.
Наприклад: 1. a kitchen
* a bedroom * a bathroom * a hall * a living room * a kitchen * a dining room |
* a cooker * a cupboard * a shelf * a fridge * a kettle * a bathroom |
Тема: Моя спальня.
1. Повтори назви кімнат (презентація «Мій будинок») та меблі (презентація «Мій будинок. Меблі»).
2. Розглянь малюнки та поєднай їх з їхніми назвами.
Записуй так: 1 a house (номер малюнка і його назва з другої колонки).
3. Розглянь малюнки та поєднай їх з їхніми назвами.
Записуй так: 1 a house (номер малюнка і його назва з другої колонки).
1. Повторіть частини тіла з уроку за 13 листопада.
2. Подивіться наступне відео та вивчіть назви професій .
3. Це відео про пори року та місяці. Дивимось, слухаємо, запам*ятовуємо.
********************************************************************
13 листопада
1. Подивіться відео, послухайте як називаються частини тіла, повторюйте за ведучим.
30 жовтня
Тема: Повторювально-узагальнюючий урок
1.
Повторіть числа по відео за 19 жовтня. Запишіть словами:
32 - ____________
10 - ____________
54 - ____________
40 - ____________
89 - ____________
20 - ____________
2.
Пригадайте правила читання. Подивіться, послухайте, повторюйте, прочитайте
самостійно.
Відкритий склад - а
читання буквосполучення ее
читання буквосполучення ch
***************************************************************************
26, 29
жовтня 2020 р.
Тема: Наша творчість.
1.
Повторіть
числа.
1. Подивіться відео та пригадайте назви членів родини
англійською мовою.
1.
Подивіться
на малюнки та поєднайте їх зі словами.
Записуйте так: 1. mother (номер речення та слово)
1.
Подивіться
відео та пригадайте, як перекладаються питання і як на них відповідати.
What
is your name? – Як тебе звати?
What
is his name? – Як його звати?
What
is her name? – Як її звати?
1.
Подивіться
на малюнки, поєднайте родича з інформацією про них та опишіть будь-яких трьох родичів
(на ваш вибір) за зразком.
Зразок про
бабусю:
This is granny. (Це бабуся.)
Her name is Halyna. (Її звати Галина.)
She is sixty
eight. (Їй шістдесят вісім років.)
***************************************************************************
22, 23 жовтня
Тема: Звідки ти?
1.
Повторіть
числа від 1 до 20 з попереднього уроку.
2.
Розв*яжіть
приклади, записуючи відповідь англійськими числами.
Наприклад: 4+9 = thirteen
6+6 = twelve
2 + 6 =
________ 10 + 5 = __________
11 + 7 =
_________
16 – 5 = __________
17- 3 =
___________
10 + 10 = __________
3.
Подивіться
на малюнки. Ви бачите дітей, під їхніми фото є інформація про них: ім*я, місто,
де вони живуть, з якої країни. Про їхній вік ви дізнаєтесь, коли
розв*яжете приклади і поєднаєте
відповідь з фото.
Наприклад: фото 1. Jim, London, England
Джим. Лондон, Англія
14 + 5 = 19 19 років
Складаємо речення про нього:
This is Jim. – Це Джим.
He lives in London. – Він живе в Лондоні.
He is from England. – Він з Англії.
He is nineteen. – Йому 19 років.
4. Складіть речення по фото 2, 3, 5.
Фото 2:
This is ім*я
She lives in місто.
She is from країна.
She is вік .
Фото 3
This is ім*я
He lives in місто.
He is from країна.
He is вік .
Фото 5:
This is ім*я
He lives in місто.
He is from країна.
He is вік.
********************************************************************************
Тема: Числа від 20 до
100.
1. Подивіться відео, повторіть числа від 1 до 10; послухайте, як
називаються числа від 20 до 100. Намагайтесь повторювати за вчителем.
1. Розгляньте записані числа.
1.
Спробуйте записати подані числа словами. Користуйтесь карткою:
Наприклад: 5 –
five
10 - ten
5, 10, 12, 15, 19, 20, 30, 60, 80.
Перед виконанням письмового завдання запишіть число: 19 жовтня.
Надсилайте фото виконаної письмової роботи в особисті повідомлення у вайбері. ( 050 039 85 70)
***************************************************************************************************************
Коментарі
Дописати коментар