Дистанційне навчання, англійська мова, 3 клас


7 лютого

Тема: Моя квартира.

  1. Подивіться відео та пригадайте назви кімнат. Слухайте та повторюйте. 



2. Подивіться наступне відео та повторіть назви меблів. Слухайте та повторюйте. 



************************************************************************************************************************************************************************************************
******************************************************
 








16 квітня 

Тема: Повторення вивченого

1. Подивіться відео, повторіть англійський алфавіт.


2. Подивіться відео, пригадайте правило читання буквосполучень ее, еа.



3. Прочитайте слова з буквосполученнями ее, еа [i:]. Перепишіть ці слова у класні зошити.

         read                           seed

       beat                            beet                

       meat                          meet    

       please                        peel


    4.   Подивіться відео, пригадайте правило читання буквосполучення sh.


5. Прочитайте слова з буквосполученням  sh. Перепишіть ці слова у класні зошити.

Shell, sheep, sheet, shut, shop, dish, cash.


*****************************************************


12-13  квітня (Завдання розраховані на два уроки)

Тема: Ти здивований?

- Сьогодні поговоримо про настрій. 

1. Підручник, впр.1 , ст. 119. Розгляньте смайлики в цій вправі. Який настрій вони передають?

Подивіться відео. Послухайте і почитайте переписку між членами родини. (до впр.1)


Вправу 2b, ст. 119 записуйте в класні зошити (номер речення і вибране слово).

2. Розгляньте смайлики. прочитайте, який настрій вони показують.


1.    sad     (сумний)                                           

2. happy  (щасливий) 
3.  angry      (сердитий) 
4. surprised    (здивований)

5. scared          (переляканий) 


3. Працюємо в робочому зошиті. Подивіться відео. Слухайте уважно та виконуйте вправи у робочому зошиті на сторінках 79-80.







9 квітня

Тема: Улюблений мультфільм

1. Повторіть слова (урок за 5 квітня, підручник, ст. 111).

2. Роб. зошит, ст. 75, впр. 1. Підпишіть малюнки. (Якщо нема робочого зошита, запишіть номер вправи у класний зошит, потім номер малюнка і підпис до нього).


2. Підручник, впр. 1, ст. 117. Розгляньте малюнки, прочитайте їхні назви англійською мовою.


***********************************************************************************

Напишіть, який мультфільм вам подобається.

I like _________ (назва мультфільму).

3. Впр. 2, ст. 117. Прочитайте переписку Джека і Мері. 


Прочитайте речення. подані нижче. Визначте, правильні чи неправильні речення. Записуєте номер речення і +, якщо речення правильне, або - , якщо речення неправильне.

1) Mary watched a cartoon yesterday. ___

2) Jack watched a cartoon yesterday. ___

3) Cartoon was "Sherlock Gnomes". ___

4) Mary helped her mum. ___

******************************************************************8

6 квітня

Тема: Моя улюблена книжка.

1.    Повторіть алфавіт по відео.


      2.    Подивіться відео і пригадайте правила читання буквосполучень sh.


      3.    Пропишіть по 1 рядку sh.

sh _________________________

sh [] – shell, ship, shelf, shut.

4.    Подивіться відео і пригадайте правила читання буквосполучень ee, ea.

            5  .    Пропишіть по 1 рядку ee , ea.

ee   ea    ee     ea ________________

ee , ea [i:]  - sea, seal, meat, bee, seed, week.


****************************************************************

5 квітня

Тема: Що ми робили влітку

1. Підручник, впр. 1, ст. 111. Розгляньте малюнки. Подивіться відео та послухайте, що роблять діти на малюнках.



2. Підручник, впр. 1, ст. 111. Прочитайте нові слова з перекладом, перевірте правильність вашого читання по відео.

1)     to sunbathe – загорати

2)     to climb a mountain – збиратись на гору

3)     to go fishing – ходити на рибалку

4)     play tennis – грати в теніс

3.   Впр. 2, ст. 111. Подивіться знову відео. Послухайте і прочитайте текст. Вчитель на відео допоможе з перекладом цього тексту.

 Напишіть, де були Біл і Оленка.

Bill was on a ________.

Olenka was in ______

4. Пропишіть по 2 рядки кожне словосполучення:

to sunbathe ___________________________

___________________________________

to climb a mountain __________________

___________________________________

to go fishing __________________________

____________________________________

play tennis ____________________________

____________________________________

****************************************************************

1 квітня

1. Подивіться відео, пригадайте правило читання буквосполучеень sh. Читайте разом з ведучим.


2. Пропишіть 1 рядок.

sh   sh  ___________________________________

sh [ ∫ ] -  shelf, shell,  she, sheep.

 3. Подивіться відео. Що ви можете робити влітку? Слухайте диктора, повторюйте і намагайтесь запам'ятати.


****************************************************************


22 січня

Тема: Моя квартира

1. Повтори назви кімнат (презентація «Мій будинок») та меблі (презентація «Мій будинок. Меблі»).

2. Добери з рамки назви до кожної кімнати. Записуй номер кімнати і її назву.

      Наприклад: 1. a kitchen

* a bedroom    * a bathroom     

* a hall        * a living room    

* a kitchen     * a dining room            


3.  Добери з рамки назви до кожного предмета. Записуй номер предмета і його назву. 
           Наприклад: 1. a fridge 

* a cooker     * a cupboard      

* a shelf           * a fridge        

* a kettle     * a bathroom            





***********************************************************************************


21 січня

Тема: Моя спальня.

    1. Повтори назви кімнат (презентація «Мій будинок») та меблі (презентація «Мій будинок. Меблі»).

2.  Розглянь малюнки та поєднай їх з їхніми назвами. 

Записуй так: 1 a house (номер малюнка і його назва з другої колонки).

                

 

3.      Розглянь малюнки та поєднай їх з їхніми назвами. 

Записуй так: 1 a house (номер малюнка і його назва з другої колонки).



4. Подивіться відео. Повторіть назви кімнат.

Зверніть увагу на вживання фраз There is / There are (перекладаємо як слово є). Вживаємо, коли говоримо про місцезнаходження предметів.

There is a pen on the table.На столі є ручка.



1.     Доповніть речення словами is / are. Записуйте речення повністю.



***********************************************************************************


14 січня 
Тема: Let’s have a cup of tea
   

- Подивіться презентацію. Розгляньте малюнки, послухайте, як вони називаються та вивчіть напам'ять.

 

***********************************************************************************

11 січня

Тема: Мій будинок.

- Ми починаємо вивчати нову тему "Мій будинок". Подивіться відео, послухайте і запам*ятайте назви кімнат англійською мовою.



***********************************************************************************

1. Повторіть частини тіла з уроку за 13 листопада.

2. Подивіться наступне відео та вивчіть назви професій    .


3. Це відео про пори року та місяці. Дивимось, слухаємо, запам*ятовуємо. 



********************************************************************

13 листопада

1. Подивіться відео, послухайте як називаються частини тіла, повторюйте за ведучим.




30 жовтня

Тема: Повторювально-узагальнюючий урок

1.      Повторіть числа по відео за 19 жовтня. Запишіть словами:

32 - ____________

10 - ____________

54 - ____________

40 - ____________

89 - ____________

20 - ____________

 

2.      Пригадайте правила читання. Подивіться, послухайте, повторюйте, прочитайте самостійно.

Відкритий склад - а


читання буквосполучення ее


читання буквосполучення ch



***************************************************************************

26, 29  жовтня 2020 р.

Тема: Наша творчість.

1.     Повторіть числа.



1.     Подивіться відео та пригадайте назви членів родини англійською мовою.


1.     Подивіться на малюнки та поєднайте їх зі словами.

Записуйте так: 1. mother (номер речення та слово)


1.     Подивіться відео та пригадайте, як перекладаються питання і як на них відповідати.


What is your name? – Як тебе звати?

What is his name? – Як його звати?

What is her name? – Як її звати?



1.     Подивіться на малюнки, поєднайте родича з інформацією про них та опишіть будь-яких трьох родичів (на ваш вибір) за зразком.



Зразок про бабусю:

This is granny. (Це бабуся.)

Her name is Halyna. (Її звати Галина.)

She is sixty eight. (Їй шістдесят вісім років.)




***************************************************************************

 22, 23 жовтня

Тема: Звідки ти?

1.     Повторіть числа від 1 до 20 з попереднього уроку.

 

2.     Розв*яжіть приклади, записуючи відповідь англійськими числами.

Наприклад: 4+9 = thirteen

                     6+6 = twelve

2 + 6 = ________                                    10 + 5 = __________

11 + 7 = _________                                 16 – 5 = __________

17- 3 = ___________                               10 + 10 = __________

 

3.     Подивіться на малюнки. Ви бачите дітей, під їхніми фото є інформація про них: ім*я, місто, де вони живуть, з якої країни. Про їхній вік ви дізнаєтесь, коли розв*яжете  приклади і поєднаєте відповідь з фото.

Наприклад: фото 1.  Jim,   London,   England

                                      Джим.  Лондон,  Англія

               14 + 5 = 19                  19 років

 

   Складаємо речення про нього:

 

This is Jim.      – Це Джим.

He lives in London. – Він живе в Лондоні.

He is from England. – Він з  Англії.

He is nineteen.  – Йому 19 років.

                     


4.     Складіть речення по фото 2, 3, 5.

Фото 2:

This is ім*я

She lives in місто.

She is from країна.

She is вік .

 

Фото 3

This is ім*я

He lives in місто.

He is from країна.

He is вік .

                     

Фото 5:

This is ім*я

He lives in місто.

He is from країна.

He is вік.

 

********************************************************************************


Тема: Числа від 20 до 100.

1.     Подивіться відео, повторіть числа від 1 до 10; послухайте, як називаються числа від 20 до 100. Намагайтесь повторювати за вчителем.



1.     Розгляньте записані числа.



1.      Спробуйте записати подані числа словами. Користуйтесь  карткою:

Наприклад:  5 – five

                        10 - ten


5, 10, 12, 15, 19, 20, 30, 60, 80.


Перед виконанням письмового завдання запишіть число: 19 жовтня.


Надсилайте фото виконаної письмової роботи в особисті повідомлення у вайбері. ( 050 039 85 70)


***************************************************************************************************************










Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Англійська мова, 9 клас

Form 7

Технологія розвивального навчання