Англійська мова, 6 клас

                                              

 1 червня

Тема: Контрольна робота по темі «Школа».     

Перегляньте попередні уроки по даній темі. Повторіть слова. Виконуйте завдання обдумано.

1. Запишіть назви уроків до малюнків.


2. Перекладіть на англійську мову.

1) важкий урок

2) перший урок

3) улюблений урок

4) мати 5 уроків у понеділок

5) математика, біологія і хімія

 

3. Дайте відповіді  на питання.

1) What lesson do you like?

2) What lessons do you have on Monday?

3) What lessons do you have on Wednesday?

4) What is the first lesson on Monday?

5) What is the second lesson on Tuesday?

****************************************



13 травня

1. Повторіть слова по темі "Школа".

2. Дайте відповіді на питання:

1) What is the first lesson on Monday? - Який перший урок у понеділок?

2) What is the second lesson on Tuesday?

3) What is the third lesson on Wednesday?

4) What is the fourth lesson on Thursday?

5) What lessons do you have on Wednesday? - Які уроки ви маєте у середу?

6) What lessons do you have on Friday?

3. Впр. 1, ст. 174. Поєднайте словосполучення та малюнки. Записуйте коротко. (Якщо не знаєте слів, користуйтесь гугл-перекладачем).

****************************************

12 травя

1. Запишіть слова у словники та вивчіть.

1) last [la:st] - останній 

2) difficult  [ˈdɪfɪkəlt] - важкий

3) the first - перший

4) the second - другий

5) the third - третій

6) the fourth – четвертий

7) the fifth – п’ятий

8) the sixth – шостий

9) the seventh – сьомий

2. Прочитайте речення з перекладом. Зверніть увагу на кольорові слова в англійській мові та їхній переклад.

1) The first lesson is Geography on Monday. - Перший урок географія у понеділок.


2) The second lesson is PE on Tuesday. - Другий урок фізкультура у вівторок.


3. Напишіть за зразком про перший, другий, третій, четвертий, п'ятий, шостий і сьомий уроки у п'ятницю.

(використовуйте слова з впр. 1, зразок впр. 2, дні тижня нижче малюнок)

Починайте: 

1) The first lesson is Ukrainian Literature on Friday.

2) The second ___  is ____ on ___.

***************************************************************


11 травня

 1. Повторіть назви уроків (впр. 1, ст. 160) 

2. Впр. 3, ст. 161. Прочитайте текст. Зверніть увагу на незнайомі слова, запишіть їх в словник. 

1) last [la:st] - останній 

2) difficult  [ˈdɪfɪkəlt] - важкий

3) the first - перший

4) the second - другий

5) the third - третій

6) the fourth - четвертий

3. Впр. 3, ст. 161. Прочитайте текст. 

4. Впр. 4, ст. 161. True/False.

*************************************************************

6 травня

Тема: Шкільні предмети.

1. Запишіть слова по колонкам.

Ukrainian, sing,  pen, Maths, run, book, History, ruler,

Art, read, copybook, sharpener, write, Music, jump.

 

Шкільні речі

Шкільні предмети (уроки)

Дієслова (що робити?)

pen

Ukrainian

sing

    2. Напишіть, які уроки вам подобаються і які не подобаються.

I like History.

I don’t like Maths

3. Впр. 3, ст. 161. Прочитайте текст. Запишіть переклад поданих словосполучень (користуйтесь текстом)

1) шкільний день

2) важкий день

3) перший урок

4) другий урок

5) третій урок

6) бігати і стрибати

7) улюблений день

*********************************************************************

29 квітня

1. Перекладіть на українську мову.

1) main street –

2) the most popular place –

3) national celebrations –

4) holiday events –

5) historical heart –

6) admire the church –

7) a place to buy –

8) main entrance –

9) ancient and modern live –

2. Уважно розгляньте фото визначних місць Києва.



3. Прочитайте ще раз текст ст. 141-142. Перейдіть за

посиланням та виконайте тест.

Код доступу 9402158
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

************************************************************


22 квітня

1. Повторіть слова по темі «Київ».

2. Запишіть слова в колонки.

Cinema, lime tree, theatres, car, chestnut tree, art gallery, trolley-bus, tram, museum, bus, poplar, minibus, concert hall.

 

Trees (дерева)

Buildings (будівлі)

Transport

 

 

 

 

3. Дайте відповіді на питання.

1) What is the capital of Ukraine? – Яка столиця України?

2) What kind of streets are there in Kyiv? – Які вулиці Києва? (Якого виду?)

3) What trees are the streets lined with? – Якими деревами засаджені вулиці?

4) What is the symbol of Kyiv? – Який символ Києва?

5) What is Kyiv famous for? – Чим відомий Київ?

**********************************************************************************


21 квітня

Тема: Київ – столиця України.

1. Повторіть слова по темі.

2. Перекладіть на англійську мову та запишіть (зразу англійською.)

Користуйтесь словником та підручником.

1)  столиця України

2)  широкі вулиці

3) вузькі вулиці

4) прекрасне місто

5) каштани, липи і тополі

6) політичний, економічний і культурний центр

7) добре-розвинена транспортна система

3. Доповніть. Записуйте номер речення та слово, яке вставляєте. (Не забувайте про словник та текст з підручника, ст. 138-139)

*developed     *cinemas       *located

      *capital       * city

1) Kyiv is the ____ of Ukraine.

2) It is a beautiful _____.

Kyiv is ______ on the picturesque banks of the Dnipro River.

3) Kyiv has a lot of museums, theatres, concert halls and ______.

4) The city has a well-____ transport system.

              ****************************************************************************         


1 квітня

Тема: Музеї Лондона

1. Повторіть слова по темі «Визначні місця Лондона».

2. Виберіть правильну відповідь.

Quiz about London sights.

1. Big Ben is …

a) a famous clock;      

b) a famous church.

2. Buckingham Palace is…

a) a home of Royal Family;      

b) a fine cathedral.

3. Westminster Abbey is a large…

a) palace;       b) church.

4. The Tower of London was…

a) a prison, a church and a cathedral;         

b) a tower, a prison and a palace.

5. Ravens live in…

a) Westminster Abbey;                         

b) The Tower of London;

6. London stands on the river …

a) Dnipro;         b) Thames.

7. It is a beautiful building with two towers and a very big clock:

a) London Bridge;                         

b)  the Houses of Parliament

3. Поєднайте частини речення і запишіть.



***************************************************************
31 березня

Тема: Лондонський Тауер

відеопрезентація
        

 *******************************************************************************


 30 березня

Тема: Планування екскурсії.

1. Повторіть слова по темі.

2. Подивіться відео, ознайомтесь з новими словами. Прочитайте діалог про собор святого Павла. Виконайте завдання нижче відео.

Нові слова:

1) a church – церква

2) was built – була побудована

3) a century – століття

4) was burnt down – згоріла

5) during the Great Fire – під час Великої Пожежі

6) Sir Christopher Wren – сер Кристофер Рен


2. Доповніть речення числами (це можуть бути дати. Завдання по діалогу з відео.) 

7th century, 1087, 1668, 35, 3

1. St. Paul’s Cathedral was first built in the ____________.

2. The original building was burnt down in _________.

3. It was burnt down ___________ times for its history.

4. Sir Christopher Wren began to build the cathedral in ______________.

5. It took him _______ years.

**********************************************************************

24 - 25 березня

 Завдання розраховано на 2 урока.

Тема: Орієнтування в Лондоні.     

1. Повторіть слова по темі «Визначні місця Лондона».

2. Утворіть словосполучення із поданих слів,  запишіть та перекладіть.

Зразок: 1) a capital of England – столиця Англії

1) a capital of                a) of interest

2) a long                        b) cities

3) the Tower                 c) River

4) a native                      d) cinemas and museums

5) places                        e) England

6) beautiful                    f) river

7) the Thames               g) Bridge

8) full of                          h) city

3. Поєднайте малюнки визначних місць з їхніми назвами. Записуйте номер малюнка і його назву. 



4. Доповніть речення. Записуйте коротко.

*river   *buildings   *interest   *church    * Palace

1) There are a lot of places of ____ in London.

2) London stands on the ____ Thames.

3) The Tower of London is one of the oldest ______ of the city.

4) The Queen (королева) lives in Buckingham _____.

5) Westminster Abbey is a _______.

5. Прочитайте короткий опис. Здогадайтесь, яке визначне місце описується.   Запишіть назви визначних місць, які описуються в цих реченнях. (речення з тексту у відео з попереднього уроку.) Записуйте номер речення і назву визначного місця з рамки.

* St. Paul’s Cathedral     * the Houses of Parliament

* Tower Bridge       * Buckingham Palace

1) It is not far from the Tower of London. It is across the River Thames. _____________

2) There is Big Ben in it. It is the seat of the British government. _________

3) It is the Queen’s official residence in London. __________

4) It is the biggest English church. ___________

***********************************

  18 березня

Тема: Біля карти Лондону. 

1. Розгляньте малюнки. Це – визначні місця Лондона. Прочитайте їхні назви англійською. Звертайте увагу на англійську і українську транскрипцію.   





                 Д/З: записати назви визначних місць і вміти їх читати. Записуйте англійські слова, англійську транскрипцію та переклад.

************************************************

   17 березня

Тема: Визначні пам’ятки Лондона.

1. Повторіть слова по темі (урок за 16 березня)

2. Поєднайте. Запишіть коротко.

1) a capital                        a) визначне місце

2) a city                             b) рідний

3) a tourist                         c) турист

4) a place of interest         d) прекрасний

5) native                            f) повний

6) full of                             g) місто

7) beautiful                        h) столиця

 

3. Утворіть речення з поданих слів і запишіть.

1) is / London / of England / the capital.

2) city / My / native / is / beautiful .

3) was born / I / London / in.

4) is / It / places of interest / full of.


************************************************


  16 березня

Тема: Велика Британія. Лондон. Введення ЛО та їх активізація

 

1. Перепишіть слова. Звертайте увагу на транскрипцію. Вивчіть їх напам’ять.

 

1) a capital [ˈkæpɪt(ə)l] – столиця

2)  a city [ˈsɪtɪ] – місто

3) native [ˈneɪtɪv] – рідний

4) beautiful [ˈbjuːtɪfʊl] - прекрасний

5) full of [fʊl]- повний

6) a place [pleɪs]of interest – визначне місце

7) a tourist [ˈtʊərɪst] - турист

 

2. Впр. 2, стор. 121. Прочитайте текст про Джейн (перший текст). Перекладіть його. Звертайте увагу на нові слова з впр. 1 даного урока та слова нижче.

 

* was born – народилась

* Buckingham Palace – Букінгемський Палац

* St Paul’s Cathedral – собор Святого Павла

* Tower Bridge – Тауерський Міст

 

3. Визначте речення TRUE/FALSE.

 

1) London is the capital of England. ___

2) Kate lives in London. ___

3) London is her native city. ___

4) London has many places of interest. ___

**********************************************


    23 лютого

1. Повторіть слова по темі. Складіть і запишіть словосполучення.   

1)     Pleasant                                         English

2)     To travel by                                   travelling

3)     To learn                                         station

4)     Expensive                                        bus

5)     Go                                                new friends

6)     Make                                            sightseeing

7)     Enjoy                                            nature

8)     Railway                                        travelling


*****************************************************************

  11 лютого

Тема: Подорож потягом.

1. Повторіть слова впр. 1, ст. 105.

2. Розгляньте малюнки. Запишіть їхні назви, використовуючи слова з рамки.

*a token   *a single ticket     * a return ticket 

* a bus pass   * a travel document   *a passport


3a.  Запишіть нові слова в словник (до впр. 4, ст. 108)

1) run – рухатись

2) journey [ˈdʒɜːnɪ] – поїздка

3) arrive [əˈraɪv] – прибувати

4) book in advance [ədˈvɑːns] – бронювати заздалегідь

5) pay [peɪ] – платити

6) GBP – фунти Великобританії (назва грошей)

3b. Впр. 4, ст. 107-108. Прочитайте текст «London to Oxford by train» (ст. 108).

(Щоб краще зрозуміти текст, подивіться відео. Читайте разом з ведучим і слухайте переклад.)



4. Прочитайте речення до тексту. Визначте TRUE/FALSE.

1) You can get from London to Oxford by train. ___

2) The trains run from 7:00 am. (7:00 am – сьома година ранку) ___

3) It takes you fifty five minutes to get to Oxford.  ___

4) Trains from London to Oxford arrives to Paddington station. ___

5) The ticket at the station is 18 GBP. ___

**************************************************************

10 лютого

Тема: Купуємо квитки.

1. Впр. 1, ст. 105. Подивіться коротке відео по цій вправі. Послухайте, як вимовляються ці слова і перекладаються.



Запишіть нові слова у словник з перекладом, вивчіть їх напам’ять.

2. Впр. 1, ст. 105. Нижче малюнків є речення. Завдання: прочитайте речення і доберіть до них нові слова, запишіть (в тому порядку, в якому ці слова вживаються у реченнях.) У відео є підказка.


3. Впр. 2, ст. 105. Доповніть речення новими словами з впр. 1. Записуйте коротко. (на відео є підказки)

************************************************************************

09 лютого

  Тема: Документи для подорожі. 

1. Повторіть слова по темі "Подорож".

2. Складіть речення з поданих слів в кожному рядку. Не забувайте заглядать до словника. 

   1) is / He / travelling/ of  / fond.

   2) and / carry / Comfortable / planes / passengers / trains / 

   3) People / to visit/their relatives / hurry / friends / and .

   4) pleasant / is / interesting / and / Travelling.

   5) engoy / We / while travelling / nature.

3. Складіть 8 речень по таблиці. 

I

Mike

My grandparents

His parents

Ann

Their friends

We

You

 

like

likes

am fond of

is fond of

are fond of

enjoy

enjoys

* visiting different cities.

* going sightseeing.

* travelling by plane.

* sunbathing.

* parachute jumping.

* nature.

* travelling on foot.

* skiing in the mountains.



******************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

 29-31 грудня, 2021

Тема: Повторення вивченого матеріалу за І семестр 2021-2022 н. р. 

1. Повторіть слова по темі «Food» («Їжа»).  Знайдіть 10 слів у сканворді та запишіть їх. Слова записані вертикально і горизонтально, слова можуть перетинатись.


2. Зайдіть за посиланням. Завдання: поєднайте малюнки з їхніми назвами. (біля кожного малюнка є кружок. Слова перетягуйте до цих кружків.)

https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Food/food_uy6326bt

Скріншот готової роботи (щоб було видно малюнки зі словами)скидаєте мені у вайбер в особисті повідомлення. 


3. Повторіть вживання am, is, are. Перейдіть за посиланням. Завдання: заповніть пропуски am, is або are. (треба писати).

https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Verb_to_be/The_Verb_to_be_(_is,_am_and_are)_ty1196710lh


Скріншоти з балами скидаєте мені в особисті повідомлення. Аналізуйте помилки. Можете виконувати по кілька разів це завдання, поки результат не стане кращим.


4. Повторіть вживання Present Simple та слова-показчики цього часу: always – завжди; usually – зазвичай; often – часто;  sometimes – інколи; rarely – рідко; never - ніколи .

Перейдіть за посиланням.

 Завдання: 1) Прочитайте текст. 

2) True/False Подивіться зразок. У квадратики пишіть лише букви T або F

3) Запишіть в пропуски always, usually, often, sometimes, rarely, never відповідно до текста.

це зразок записів


https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Reading_comprehension/Best_Friends_Reading_my427509zd

Скріншоти з балами скидаєте мені в особисті повідомлення. Аналізуйте помилки. Можете виконувати по кілька разів це завдання, поки результат не стане кращим.



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Form 9. Environment.

Form 8. The geographical position of the countries

Form 11. Art