Англійська мова, 7 клас
6, 8 червня
Тема: Повторення.
1.
Запишіть слова по темам:
school |
Healthy life |
Free time |
sport |
|
|
|
|
Canteen, play the piano, doctor, gym, watch films, spacious,
teacher, ride a horse, dentist, healthy, headache, go for a walk, ill.
2.
Подані слова з впр. 1 запишіть в таблицю.
professions |
Musical
instruments |
Дієслова
(що робити?) |
|
|
|
3. Перейдіть
за посиланням. Пригадайте вживання am, is, are. Доповніть речення і чекаю ваші скріншоти
з результатами.
4. Перейдіть
за посиланням. Пригадайте вживання Present Simple (діяЮ
що відбувається постійно, регулярно). Виконайте тест. Чекаю ваші скріншоти з
результатами.
****************************
6, 8 червня
Тема: Повторення.
1.
Запишіть слова по темам:
school |
Healthy life |
Free time |
sport |
|
|
|
|
Canteen, play the piano, doctor, gym, watch films, spacious,
teacher, ride a horse, dentist, healthy, headache, go for a walk, ill.
2.
Подані слова з впр. 1 запишіть в таблицю.
professions |
Musical
instruments |
Дієслова
(що робити?) |
|
|
|
3. Перейдіть
за посиланням. Пригадайте вживання am, is, are. Доповніть речення і чекаю ваші скріншоти
з результатами.
4. Перейдіть
за посиланням. Пригадайте вживання Present Simple (діяЮ
що відбувається постійно, регулярно). Виконайте тест. Чекаю ваші скріншоти з
результатами.
1 червня
Контрольна робота. «Лондон.
Київ»
1. Перекладіть на англійську
мову та запишіть.
1)
a huge building
2)
a medieval cathedral
3)
to save energy
4)
to destroy a bridge
5)
the main entrance
6)
golden domes
7)
a wonderful church
8)
many places of
interest
1. Доповніть реч
a)
*dome *famous *photos *huge |
1) I like to take ___.
2) St
Paul’s cathedral has a high ___.
3) The
Houses of Parliament is a ___ building.
4) The
Gerkin was designed by the ___ British architect.
b)
*architector *place of interest *cathedral *statue |
1) Saint
Sophia’s ___ is the place where Prince Yaroslav was buried.
2) There
is a ___ of Bohdan Khmelnytsky in front of St. Sophia.
3) Andriyivsky Uzviz is another ___ in Kyiv.
4) The wonderful St. Andrew’s church was built by Italian ____.
30 травня
Тема: «Київ». Повторення.
1. Повторіть слова по
темі «Київ». Перегляньте текст впр. 3, ст. 158.
2. Перкладіть на
англійську мову.
1) головний вхід
2) центр навчання
3) попереду собору
4) чудові золоті купола
5) багаточисленні печери
6) краще майбутнє України
7) на пагорбі скверу
3. Перекладіть на
українську.
1) the capital of ancient Kyivan
Rus
2) charm for its
tourists
3) the city’s most
popular meeting place
4) all the streets
in the centre
5) the monument to
the heroes
6) a huge building
7) “open-air” museum
4. Перейдіть за посиланням та виконайте тест.
***************************************************************
13 травня
1. Перегляньте ще раз текст
(впр. 3b, ст. 158) і знайдіть
переклад поданих словосполучень.
1) початкова точка багатьох турів
2) центр навчання та культури
3) прекрасні мозаїки і фрески
4) київський святий покровитель
5) всі вулиці в центрі
6) величезний будинок
7) музей на відкритому повітрі
2. Впр. 5, ст. 161. Доповніть речення 1-5 по тексту і запишіть.
3. Повторіть вживання та
утворення Present Continuous (дія, що відбувається зараз).
9 травня
Тема: Київ
1. Впр. 3b, ст. 158. Подивіться
відео. Прочитайте разом текст та перекладіть.
2. Запишіть переклад поданих словосполучень.
1) the main entrance
2) tours round Kyiv
3) beautiful golden domes
4) numerous caves
5) the monument to the heroes
6) on the hill of the square
7) a huge building
8) the open-air museum
3. Впр. 3а, ст. 158. TRUE/FALSE.
***************************************************************
6 травня
Тема: Відомі мости
1. Впр. 4а, ст. 168. Розгляньте фото мостів, їхні назви і тексти, в яких про них розповідається)
Прочитайте тексти. Знайдіть і запишіть англійською подані словосполучення.
1) відомий міст
2) відвідувати цей міст
3) міст через Дніпро
4) найдовший міст
5) дорожній рух
6) пов'язувати береги річки
7) символ Сан Франциско
8) один із найстаріших мостів
2. Перейдіть за посиланням, введіть код, напишіть ім'я і прізвище та виконайте тест (по текстам впр. 4а, ст. 168).
відкривши посилання
join.naurok.ua
4 квітня
тема: Граматичний практикум
1. Повторіть правило вживання PRESENT SIMPLE (дія, що відбувається регулярно). Зверніть увагу, в яких реченнях до дієслів додаємо закінчення -s, -es; з якими підметами вживаються do/does у питальних та заперечних реченнях.
2. Перейдіть за посиланням. Виконайте тест. Скріншот з балами висилайте у вайбер. Якщо є помилки, проаналізуйте їх.
https://www.liveworksheets.com/ix1071119qg
*******************************************************
2
травня 2022 р.
Тема: Визначні місця Лондона.
1. Повторіть слова по темі.
2. Підручник, ст. 156-157. Прочитайте тексти “The Gherkin” and “The Millennium Bridge”.
3. Перекладіть на українську мову.
1) high-rise building –
2) British architect –
3) to save energy –
4) heating and cooling –
5) too high –
6) a bridge over the river –
7) a gentle movement underfoot –
8) to destroy the bridge –
4. Впр. 2, ст. 157. TRUE/FALSE.
*************************************************************
29 квітня
Тема: Визначні місця Лондона
1. Прочитайте ще раз тексти на ст. 155-156.
2. Перейдіть за посиланням, введіть код, напишіть прізвище та ім'я і виконайте тест.
відкривши посилання
join.naurok.ua
.3. Повторіть вживання та утворення зворотнихзайменників Перейдіть за посиланням, введіть код, напишіть прізвище та ім'я і виконайте тест.
Код доступу 1480337
Попросіть учнів використати
цей код,
відкривши посилання
*************************************************************************
25 квітня 2022 р.
1. Повторіть слова по темі «Визнаітнячні місця Лондона».
2. Підручник, ст. 156. Запишіть нові слова та перекладіть.
3. Впр. 1, ст. 155. Прочитайте перші два тексти «Some famous landmarks of London» і “ The Houses of Parliament” та перекладіть.
3. Поєднайте слова та запишіть утворені словосполучення.
*****************************
22 квітня
1. Пригадайте правила читання. Прочитайте слова.
20 квітня
1. Читати
2. Переписати в словник та вчити слова.
3. Повторіть зворотні займенники (підручник, ст. 146). Доповніть речення зворотніми займенниками.
1)
We enjoyed ____ at the party.
2)
He must do it ____ .
3)
Doris saw _____ in the mirror.
4)
Children always speak for _____.
5)
Peter will speak to her ____.
6.
Please, make ____ comfortable.
*********************************************************************
18 квітня
Тема:
Засвоєння вивченого
1.
Повторіть слова по темі (слова вчимо напам’ять).
2.
Поєднайте та запишіть.
3.
Підручник, повторіть вживання зворотних займенників на ст. 146.
4.
Впр. 2, ст. 147. Доповніть речення зворотніми займенниками (як ми робили у впр.
1, ст. 146.)
13 квітня
11 квітня
Тема: Кіно і театр
1.
Повторіть слова по темі.
2.
Випишіть у 3 колонки подані слова:
|
Іменники |
прикметники |
Дієслова |
Entertainment,
|
|
|
3. Поєднайте, щоб утворити словосполучення. Запишіть утворені словосполучення.
Наприклад: 1) main character,
********************************************************************
6 квітня
Тема:
Запрошення до кінотеатру
1. Повторіть слова по темі «Кіно».
2. Поєднайте.
3. Впр. 1, ст. 142-143. Прочитайте текст 1. Запишіть переклад поданих
словосполучень.
1)
main
character
2)
shy
student
3) special power
4) fight against
5) spectacular effects
6)
based
on a comic
4. Доповніть речення.
* action *character *evil *powers *aunt |
1) Spider Man is an ____ film.
2) Peter Parker is a main ______.
3) He lives with her _______.
4) Spider Man ia a hero with special _______.
5) He fights against the _________.
4 квітня
Тема:
Кінематограф
1. Впр. 6, ст. 139. Запишіть та перекладіть подані прикметники.
2. Впр. 1, ст. 140. Розгляньте малюнки. Прочитайте назви фвльмів.
Запишіть, до якого жанру належіть ці фільми.
(жанри
фільмів ви мали записати у словник впр. 1, ст. 138)
Наприклад: WALL-E
– a cartoon;
(якщо
не знаєте, про що фільм, скористайтесь інтернетом.)
**************************************************************
1 квітня
Тема: Кінематограф
1. Запишіть нові слова по темі в словник.
2. Впр. 1, ст. 138. Поєднайте жанри фільмів (a-b) з малюнками.
3. Впр. 2, ст. 139. Поєднайте жанри фільмів з їх визначеннями.
****************************************************
1.
Повторіть слова по темі "Спорт".
2. Оберіть зайве слово. Записуйте номер рядка та зайве слово.
1 |
volleyball |
swimming |
handball |
football |
2 |
karate |
fencing |
judo |
wrestling |
3 |
soccer |
tennis |
badminton |
boxing |
4 |
sailing |
boating |
running |
skating |
5 |
bobsleigh |
snowboarding |
wrestling |
ice-hockey |
3. Запишіть 3 слова до кожної категорії
1.
Indoor sports |
|
|
|
2.
Outdoor sports |
|
|
|
3.
Water sports |
|
|
|
4.
Individual sports |
|
|
|
5.
Team sports |
|
|
|
4. Виберіть правильні варіанти. Записуйте коротко.
1. My friends ...
tennis every day.
а) play б)plays
2. She ...
athletics in the gym.
а) does б) do
3. The Olympic Games ... an international sports event.
а) is б) are
4. The Games ... place every four years.
а) take б) takes
5. The best sportsmen in each sports event ... medals
а) get б) gets
6. She always ... part in the sports competitions.
а) take б) takes
7. The best sportsman ... our school in the competitions.
а) represent б) represents
8. We ... fond of gymnastics.
а) aren't б) isn't
9. Mary and Kate ... take part in the competitions.
а) doesn't б) don't
10. ... you go running?
а) Does б) Do
11. How often ... she train?
а) do б) does
12. What winter sports ... they like?
а) do б) does
25 березня
Тема: Мій улюблений спортсмен.
1. Відгадайте загадки. Відповіді - слова в рамці.
*figure skating *basketball *volleyball *swimming *football |
Riddles
1. It is a team game. Both men and women can play it. The players have a ball. They play the ball with their hands. There are six players in each team.
2. It is very popular game in England and Ukraine. The players kick the ball with their feet into the goal of the opposite side.
3. It is a very beautiful kind of sport. The sportsmen do some exercises and dance to music on the ice. The dancers have very nice costumes on.
4. This game is played everywhere – in Ukraine and in other countries too. It was first played in the USA. To play this game you need a ball and a basket.
5. We do this sport in a place full of water where you enjoy dive.
2. Запишіть відповідні види спорту в таблицю.
water sport |
winter sport |
team sport |
|
|
|
|
|
|
******************************************************************************
23
березня
Тема: Найпопулярніші види спорту.
1. Повторіть слова по темі «Спорт».
2. Запишіть види спорту в таблицю.
* boxing * karate
* volleyball * skiing * judo
* sailing * cricket *
rowing * jumping *
gymnastics * basketball * athletics
* tennis * swimming |
||
play |
go |
do |
|
|
|
|
|
|
3. Повторіть вживання і утворення Present Simple. Перейдіть за посиланням та виконайте тест.
Код доступу 2535511
Попросіть учнів використати
цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua
*****************************************************
21
березня
Тема: Відомі спортсмени
1. Повторіть слова по темі «Спорт».
2. Складіть назви спорту з поданих букв.
1) o, t, f, l, b, a, l, o
2) n, s, t, e, I, n
3) k, t, a, r, a, e
4) p, i, g, j, m, u, n
3.
Прочитайте коротку інформацію про відомих спортсменів
України та виконайте завдання.
Нові слова:
* pole vaulting - стрибки з жердиною
4. Поєднайте спортсменів та види спорту, яким вони займаються. Записуйте кооротко.
1) Andrii Shevchenko a) pole vaulting
2) Anna Bessonova b) swimming
3) Lilia Podkopaieva c) boxing
4) Serhii Bubka d) football
5) Yana Klochkova e) boxing
6) Oleksandr Usyk f) gymnastics
7) Klychko brothers g) a strongman competitor
8) Vasyl Virastiuk h) gymnastics
*****************************************************
18 березня
Тема: Спортивні змагання
1. Повторіть слова по темі «Спорт».
2. Напишіть назви видів спорту, які починаються такими
літерами:
Наприклад: А – athletics_____
A - _______________
B - ______________
C - ______________
D - _______________
F - _______________
G - _______________
H - _________________
I - ________________
J - ________________
K - _______________
L - ________________
2. Виконайте тест. Для цього перейдіть за посиланням на сайт «На урок», введіть код доступу і своє ім’я та прізвище. Уважно читайте завдання. Користуйтесь словником, де можливо.
Код доступу 6057281
Попросіть учнів використати
цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua
*****************************************************
16 лютого
Тема: Спортивні секції
1. Повторіть слова по темі «Спорт».
2. Запишіть переклад до поданих слів.
1) an international event
2) winter sport
3) take part in the
competitions
4) the competitions in
running
5) represent a country
6) a mascot of Olympic
Games
3. Доповніть речення.
*place *rings *represent * medals * modern |
1)
The Olympic Games are a __________ international sports event.
2) The games take _________ every four years
3)
Five _______ are the symbol of Olympic Games.
4) The five rings _______ the five inhabited
continents of the
world.
5) The
best athletes in each sports event get ______.
**********************************************************
23 лютого
1. Повторіть слова по темі "Спорт"
2. Перекладіть слова на українську і запишіть.
1) water sport
2) team sport
3) take part in the competitions
4) the international event
5) five coloured rings
6) one of the symbols
7) represent the country
8) gold and silver medals
9) win the games
10) the competitions in running
11) the mascot of the Olympic Games
12) get gold medals for the first place
*********************************************************************
11 лютого
Тема: Рецепти з кулінарної книги.
1.
Повторіть слова по темі «Їжа», «Посуд», «Приготування їжі».
2.
Запишіть англійською словосполучення.
1) варений
рис
2) чистити
картоплю
3) виделка
і ложка
4) накривати
стіл
5) готувати
обід
6)
робити чай
7) великий
ніж
8) смажити
рибу
3. Доповніть подані дієслова до рецепту пирога. Записуйте коротко.
* add *
bake * preheat (розігрійте) * enjoy *
pour * mix |
1) ____ all the ingredients in a bowl.
2) ____ with a mixer for about 3-4 minutes.
3) ____ the mixture into the pan.
4) ____ the oven to 180° C.
5)
____ for about 40 minutes.
6)
When you take the cake from the oven, let it cool down.
7)
_________ the cake!
******************************************************
9 лютого
Тема: Приготування їжі
1.
Повторіть слова по темі «Їжа», ст. 67, 69.
2. Розгляньте
малюнки і запишіть назви їжі в 2 колонки:
Злічувальні іменники |
Незлічувальні іменники |
|
|
|
|
3. Прочитайте текст і визначте, речення
правильні чи неправильні. (True/False) Записуйте
коротко.
Today is Sunday. My mother is
cooking. I would like to help Mum to cook a vegetable soup.
She is glad that I want to help her.
She says, “Kate, please, take some potatoes and wash them. Then give some
carrots, a cabbage and an onion.” Mother washes meat ant puts it into the pot.
Kate begins to cut the vegetables. Then Mother puts some salt in the soup.
Now it’s time to have dinner. Father
says, “The soup is very tasty. Who cooked the soup?” and Mother says, “Kate
helped me to cook it.” Kate is happy, she says, “Tomorrow I’m going to cook
porridge.”
. True/False.
1) Today is Sunday.
___
2) Kate is cooking a
vegetable soup. ___
3) Mum takes meat,
potatoes, an onion, a cabbage and carrots. ___
4) Kate is washes
meat. ___
5) Mother puts some
salt in the soup. ___
6) Father likes the
soup. ___
7) Tomorrow Mother is going to cook fried eggs. ___
*******************************************************
7 лютого 2022 р.
Тема: Сервірування столу.
1. Повторіть слова впр. 4, ст. 70.
2. Подивіться на малюнок нижче. Запишіть назви
столового посуду, використовуючи подані слова: a salad plate, a bread-and-butter plate, a dinner
plate, a soup bowl, a water glass, a cup, a saucer, a napkin, a salad fork, a
dinner fork, a knife, a teaspoon, a soup spoon, a butter knife.
Зразок запису: 1. A dinner plate, ...
3. Пригадайте вживання
модального дієслова must
– повинен, must not (mustn’t) – не можна, не повинен.
You
must
wash your hands before eating. – Ти повинен мити руки перед вживанням їжі.
You mustn’t eat loudly. – Ти не повинен їсти голосно.
4.
Поговоримо про манери за столом. Впр. 4,
ст. 73. Доповніть речення must/ mustn’t.
*************************************************************************************************************************************************
29, 31 грудня 2021 р.
Тема: Повторення вивченого за І семестр 2021- 2022 н. р.
1. Повторіть слова по темі «Школа»,
назви шкільних предметів.
Перейдіть за посиланням (подано нижче)
Завдання: 1)
Прочитайте тексти про улюблені предмети дітей.
2) Поєднайте назви уроків із фразами. Подивіться на
зразок.
3) Доповніть пропуски словами
(треба друкувати). Подивіться зразок.
1) Виберіть допоміжні слова
відповідно до підмета та запишіть короткі відповіді. Подивіться зразок.
2) Утворіть питальні речення з поданих і запишіть. Подивіться зразок.
https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Present_simple_questions/Present_simple_interrogative_lm1360870xj
Коментарі
Дописати коментар