Англійська мова, 8 клас


6, 8 червня

Тема: Повторення.

1.     Запишіть слова по темам:

character

Healthy life

music

book

 

 

 

 

Reliable, poet, lazy, previous, piano, sociable, fair, author, nightmare, cellist, dream, poetry, drum, sleep, novelist, composer.

 

2.     Подані слова з впр. 1 запишіть в таблицю.

professions

Musical instruments

 

 

 

3.   3.     Перейдіть за посиланням. Пригадайте вживання am, is, are. Доповніть речення і чекаю ваші скріншоти з результатами.

https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Verb_to_be/Am,_is,_are_tz17515ip

4.     4. Перейдіть за посиланням. Пригадайте вживання Present Simple. Виконайте тест. Чекаю ваші скріншоти з результатами.

https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Present_Simple/Present_Simple_Positive_-_Affirmative_oi2024467um

************************

1 червня

Контрольна робота. «The United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland»

1. Повторіть слова по темі.

2. Поєднайте.

1)     is situated               a) високий

2)     is washed          b) відокремлювати

3)     is surrounded         c) м’який

4)     in the north            d) острів

5)     in the south           e) на півдні

6)     separate                 f) розташований

7)     high                         g) омивається

8)     mild                         h) оточений

9)     island                       i) на півночі

3. Доповніть.


*washed   *island   * mild   *high   *mountains  

1)     The country is situated on ___.

2)     Great Britain is ___ by the seas on all sides.

3)     There are many ___ in the north of England.

4)     They are not very ___.

5)     The climate of the country is ___.

4. Доповніть the, де потрібно.

__ London, __ Thames, __ England, __ Atlantic ocean, __ Niagara Falls,

__ European Union, __ Hoverla, __ Alps, __ Kangaroo Island, __ British isles.

*************************************************

30 травня 2022 р.

Тема: Велика Британія

    1.   Повторіть слова по темі.

    2.   Прочитайте речення з перекладом. Зверніть увагу на виділені фрази.

1)   The United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland is situated on islands. – Об’єднане Королівство Великої Британії та Північної Ірландії розташоване на островах.

2)   Northern Ireland is situated on a separate island. – Північна Ірландія розташована на окремому острові.

3)   Scotland is situated in the north of Great Britain. – Шотландія розташована на півночі Великобританії.

4)  Great Britain is surrounded by seas. – Велика Британія оточена морями.

5)   It is separated from the continent by the North Sea and the English Channel. –  Від материка його відділяють Північне море та Ла-Манш. –

6)  England is washed by the English Channel in the south. -   Англія омивається Ла-Маншем на півдні.

    3.   Запишіть нові слова на ст. 216 та перекладіть.

    4.   Впр. 4, ст. 214-215. Прочитайте географічні назви (впр.1а), зверніть увагу на транскрипцію. Прочитайте текст.

     5.   Запишіть переклад поданих словосполучень.

1)  a country in Eastern Europe

2)  to cover an area

3)  to stretch for many kilometres

4)  the major part of Ukraine

5)  mountainous areas

6)  the main river

7)  mild climate

8)  warm and dry climate in the east

9)  forty three millions inhabitants


13 травня

1. Перепишіть слова в словник ст. 213.


2. Прочитайте текст, впр. 2, ст. 212-213. (Перекладіть

 його для себе за допомогою телеонів, будуть

 завдання по тексту). Нові слова до цього тексту.


3. Перекладіть фрази:

1)  is situated on islands

2) in the north of Great Britain

3) is surrounded by seas

4) deep rivers

5) high mountains

6) many lakes

7) mild climate

8) winter temperature


4. Повторіть вживання артикля the з географічними

 назвами да доповніть артиклем the, де потрібно. (Де

 артикля нема, ставте прочерк). Переписуєте повність.

___ Great Britain, ___ Loch Lomond, ___ Thames, ___ London,

 ___ United Kingdom, ___ England, ___ Ukraine, ___ Dnipro, 

___ Victoria Falls, ___ Alps, ___ Ben Nevis.


***********************************************************


11 травня

1. Перекладіть на українську мову.

1) capital

2) inland

3) major 

4) famous

5) popular

 6) enormous

7) kilometres long

8) metres high

2. Доповніть і запишіть.

*river   *cities   *beach   *south   *coast  *mountain   

The north and the ___, the longest ___, the highest ___, major ___,  

popular ___, the Atlantic ___.


3. Доповніть the, де потрібно. 

Наприклад: 1 - Great Britain

                     2 the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland


*******************************************


4 травня

 Тема: Країни та континенти.

1. Пригадайте значення поданих слів.

Поєднайте їх з перекладом.

 


2. Запишіть в словники.

1) the north – північ

2) the south – південь

3) the west – захід

4) the east – схід

5) in the north of – на півночі з

6) to the north of – на півночі від

7) the northwestпівнічний захід

8) a border – кордон, межа

9) to border – межувати

10) inland – внутрішній

11) coast – узбережжя

12) beach – пляж

3. Впр. 1а, ст. 200. Запишіть подані слова в колонки.

capital

country

Continent

 

 

 

 

 

 

 ******************************************************

 

2 травня 2022 р.

Тема: Повторення вивченого

1. Перекладіть на англійську мову та запишіть.

1) українські періодичні видання

2) головні національні газети

3) національні і міжнародні новини

4) журнали і періодичні видання

5) гарантувати економічну незалежність

6) брати інтерв’ю у людей

7) доставляти газети і журнали

8) друкувати газети

2. Впр. 4, ст. 187. Виберіть правильний варіант і запишіть.

3. Впр. 3, ст. 195. Прочитайте тексти. Дайте відповіді на питання:

1) Who doesn’t read newspapers? Why?

2) Who is fond of music?

3) Who likes reading? Why?

4) Who reads comics? Why?

******************************************************

29 квітня

Тема: Українська преса.

1. Повторіть всі слова по темі "Засоби масової інформації".

2. Прочитайте ще раз текст на ст. 185-186.

3. Перейдіть за посиланням. Введіть код, напишіть своє ім'я та виконайте тест.

Код доступу 9753120

Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

**********************************************************************

25 квітня

Тема: Засоби масової ішформації.

1. Повторіть слова по темі "Засоби масової інформації".

2. . Випишіть слова по колонкам:


******************************************************



22 квітня

Тема: Газети і журнали.

1. Повторіть слова по темі "Засоби масової інформації". 

2. Підручник, впр. 3, ст. 183. Доповніть речення поданими словами. Записуйте коротко.

3. Впр. 4, ст. 184. Поєднайте слова із фразами.

**********************************************************************************************

18 квітня

Тема: Засвоєння вивченого

1. Перегляньте слова від 15 квітня, завдання 1. (вони мають бути записані у словнику).

2. Впр. 2b, 182, прочитайте текст та перекладіть його.

3. Впр. 2, ст. 183. Доповніть речення та запишіть.

************************************************

15 квітня

Засоби масової інформації.

1. Підручник, ст. 183. Запишіть та перекладіть нові слова з підручника та подані нижче.

1) news editor редактор новин

2) make готувати

3) the newspaper pages – газетні сторінки

4) type [taıp] – друкувати

5) a message – повідомлення

 6) send – відправляти

7) through the phone – через телефон

8) interview – брати інтерв’ю

9) choose – вибирати

10) use – користуватись

11) print – друкувати

12) mean of communication  [kəˌmjuːnɪˈkeɪʃn]  – засіб комунікації

 

2. Впр. 1, ст. 182. Поєднайте слова (назви професій в друкарні та їхніми діями)

 

 ********************************************************************


13 квітня

Тема: Контрольна робота

1. Повторіть слова по темі «Музика» і правило Present Continuous (теперішній тривалий час).

2. Запишіть слова окремо. Наприклад: Piano, ___, ___, 

Pianocellocomposerconductorbandsingerviolinistorchestra

3. Дайте відповідь на питання.

1. Do you like music? Why?

2. When do you listen to music?

3. Where do you listen to music?

4. How often do you listen to music?

5. Do you have a famous singer or band?

4. Доповніть am, is, are.

1) I __ drinking coffee now.

2) His sister __ reading a letter at the moment.

3) Tom and Ben __ swimming in the river.

4) Children __ running in the street.

5) Lilly __ speaking English now.

5. Уявіть і напишіть, що зараз роблять ваші рідні та друзі (5 речень). (вживайте Present Continuous)

 

********************************************************************

6 квітня

Тема: Музика всюди.

1. Повторіть слова по темі.

2. Прочитайте ще раз текст Music in our life(урок за 4 квітня). Поєднайте та запишіть речення (по тексту. Будь ласка, не робіть наугад. Перегляньте текст).


2. Доповніть. Записуйте номер речення та слово.

* bands    * dance   * clips     * fond       * different

1) Most young people like ____ and pop.

2) There are a lot of singers and music _____.

3) Modern music has _______  genres.

4) People like to watch _____ .

5) . I’m ______ of music and like to listen to it.

********************************************************************

4 квітня

Тема: Музика всюди

1. Повторіть слова по темі «Музика».

2. Прочитайте тексті перекладіть. Зверніть увагу виділені слова з перекладом. Запишіть їх у словник та вивчіть.

Music in Our Life

People cannot live without music. They can listen to music everywhere (всюди) even in the forest, when they walk and listen to birds singing.

Music can be classical and modern. Classical music is performed (виконується) by symphonic orchestras in great halls. There are a lot of famous composers whose music is played (грають) nowadays (в наш час). Classical music is serious and requires (вимагає) good understanding that's why it may seem to be boring and dull for someone.

Most people prefer modern music. Modern music is performed on TV and radio. Modern music has different genres: pop, rock, disco, rap, techno and others. Most young people like dance and pop. Older people are fond of jazz, rock and pop. There are a lot of singers and music bands who perform this or that kind of music. Now there are a lot of discs and records of different performers.

The last achievement (досягнення) in music production is a clip. Musical clips are short films accompanied by the melody. It may be a short story telling about the message of the song or simply a great number of different pictures. People like to watch clips because it’s not only listening to music but also watching interesting things. I’m fond of music and like to listen to it because it helps me to have good relaxation.

3. Запишіть подані словосполучення українською.

1) live without music

2) listen to birds singing

3) perform in great halls

4) good  understanding

5) prefer modern music

6) different genres

7) singers and music bands

********************************************************************

1 квітня

Тема: Українські групи.

1. Повторіть слова по темі «Музика».

2. Підручник, ст. 156. Запишіть нові слова в словник.

3. Впр. 1а, ст. 155. Прочитайте діалог.

4. Впр. 1b, ст. 157. Виберіть правильний варіант.

5. Впр. 2а, ст. 157. Дайте відповідь на питання.

***************************************************************************

30 березня

Тема: Українські музиканти.

1. Впр. 7а, ст. 153. Прочитайте 2 тексти про українських співачок.

2. Прочитайте речення і напишіть про кого йдеться. Записуйте номер речення і  лише ім’я співачки (Ruslana /Jamala).

Наприклад: 1. Ruslana

1) She is a pop singer. _______

2) She has a pen name (псевдонім). _________

3) She is a winner of the Eurovision Song content in 2004. _____

4) She is an energetic woman with a sunny smile. ____

5) She is a winner of the New Wave in 2009. _____

6) She took part in the Eurovision Song content in 2016. _____

7) She is active in politics. ____

8) She was the deputy of Ukraine. _____

9) She sang a ballad, a song about the deportation of the Crimean tatars in 1944. ______

10) She has a voice with 4 octaves. ____


*****************************************************************


28 березня

Тема: Англійські музиканти.

1. Повторіть слов а по темі "Музика".

2. Перекладіть на українську і запишіть. 

1) lead    

2)  listen   

3)  known   

4)  group   

5)  drummer   

6)  record   

7)  single   

8)  album

3. Впр. 11, ст. 168. Доповніть речення поданими словами. 

*lead    * listen   * known   * group   * drummer   

* record   * single   * album

4, Впр. 12а, ст. 169. Розгляньте малюнки. Прочитайте тексти. Поєднайте тексти з малюнками. Записуйте:

Тext 1 __, text 2 __ , text 3__.

*******************************************************




25 березня

Тема: Відомі музиканти.

1. Впр. 1a, b,c, ст. 141-142. Прочитайте діалог. 

* Завдання 1а- прочитайте діалог;

* завдання b - поєднайте частини речення і запишіть;

* завдання 1 с - TRUE/FALSE.

************************************************************


23 березня

Тема: Музичні стилі.

1. Повторіть слова по темі «Музика».

2. Впр. 2, ст. 138-139. Прочитайте назви музичних інструментів ті стиді музики.

3. Подивіться відео. Послухайте пісні. Запишіть, які стилзгадуються у відео.

і музики 


4. Перейдіть за посиланням, введіть код доступу, своє ім’я та прізвище і виконайте тест.

Код доступу 9528799

Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua


***************************************************************

21 березня

Тема: На концерті

1. Повторіть слова по темі «Музика».

2. Поєднайте. Записуйте коротко.

1) a lead singer                  a) виступати

2) opera singer             b) диригент

3) perform                     c) муз. група

4) a conductor              d) композитор

5) a violin                      e) оперний співак

6) a cello                       f) соліст

7) a composer              g) віолончель

8)  a band                    h) скрипка

3. Впр. 6b, стор. 140. Доповніть текст словами з впр. 6а (ці слова з перекладом в уроці за 18 березня). Записуйте слова в тому порядку, в якому вони стоять в тексті.


***************************************************************

18 березня

Тема: Музикальні групи

1. Повторіть нові слова по темі "Музика". 

2. Запишіть подані слова у 2 колонки: Музичні інструменти та музиканти.

Violin, cellist, guitarist, piano, cello, violinist, guitar, pianist.

Musical instrument

Musician

 

 

 

 

 

3. Запишіть нові слова та вивчіть.

1) band – музична група

2) well-known – відомий

3) be able to – бути в змозі

4) download music – завантажити музику

5) single – грампластинка

6) number one – номер 1

7) the singles chart – хіт-парад

8) album – альбом

9) lead singer – соліст


***************************************************************

16 березня

Тема: Музика в нашому житті

1. Впр. 1а, стор. 137. Випишіть у словник слова, записані жирним шрифтом, та перекладіть їх.

2. Впр. 1с, стор. 138. Доповніть речення новими словами з впр. 1а. 


********************************************************************


23 лютого

1. Повторіть слова по темі "Книги".

2. Розгляньте малюнок. Поєднайте книги з їхніми жанрами. Запишіть. 

Наприклад: 3. textbook


3. Знайдіть і запишіть ще 7 слів по темі.



***************************************************************************************

11 лютого

Тема: Літературні герої

1. Повторіть слова по темі «Книги».

2. Запишіть подані слова в 2 колонки.

A travel book, a history book, a cookery book, a book about animals, a detective story, a romantic novel,  a horror story, a science-fiction story, a historical novel.

 

Fiction

Non-fiction

 

 

 

 

 

3. Впр. 1а, ст. 129. Розгляньте малюнки літературних героїв. 

   * Напишіть, хто з них вам подобається і чому. 

   * Напишіть, які літературні герої вам не подобаються і чому.

*************************************************************************

9 лютого

Тема: Алан Мілн, англійський письменник.

 

1. Підручник, ст. 128. Перепишіть нові слова в словник.

 

2. Перегляньте презентацію про англійського письменника Алана Мілна. Зверніть увагу на нові слова:

1) an editor – редактор

2) “Granta”, “Punch” – нАзви журналів

3) various – різноманітний

4) under glass – під склом

5) a verse – вірш

6) adults – дорослі

 



3. Дайте відповіді на питання.

1) What was Alan Milne?

2) Alan Milne was born in ___(city)____ in  __(year)__.

3) What was his son’s name?

4) What inspired Alan to write his book?

5) What books did Alan Milne write?

6) Whom did he write for? (Для кого … ?) 


*********************************************************************

 7 лютого 2022 р. 

Тема: Улюблені книжки

1. Повторіть слова по темі «Книги».

2.  Складіть та запишіть речення.

1)  favourite / at school / Literature / my / is/ subject.

2) are / Their / interesting / books / truthful / and.

3) English / like / famous / I /the poetry of / to read / writers .

4) the world of / fond of / I’m /  poetry / Ukrainian.

3. Впр. 2а, ст. 126. Прочитайте текст і дайте відповіді на питання.

1) Why does the boy go to the library?

2) Who helps him to pick out (вибрати) books?

3) What genre of books does he like to read?

4) What books does his mother read?

 


********************************************************************************************************************************************************************

29, 31грудня 2021 р.

Тема: Повторення вивченого за І семестр 2021-2022 н. р.

1. Повторіть слова по темі "Характер". Знайдіть 8 слів по темі у сканворді та запишіть їх.


2 . Повторіть Present Simple. Перейдіть за посиланням нижче та виконайте завдання.

1) Виберіть допоміжні слова відповідно до підмета та запишіть короткі відповіді. Подивіться зразок.



2) Утворіть питальні речення з поданих і запишіть. Подивіться зразок.




https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Present_simple_questions/Present_simple_interrogative_lm1360870xj

Якщо посилання не відкривається, виділіть його, клікніть правою кнопкою та виберіть ПЕРЕЙТИ ПО АДРЕСУ 

Якісні фото виконаної роботи та скріншот з балами висилайте мені у вайбер в особисті повідомлення.

3. Повторіть питальні слова


4. Перейдіть за посиланням та виконайте завдання. Спочатку ознайомтесь з поясненням.

1) Виберіть правильний варіант.

 


2) Прочитайте та виберіть правильний варіант питального слова.


3) Після кожного речення є 3 варіанти відповідей (питальні слова). Перенесіть їх на місце пропуска.

 



https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Present_simple_questions/QUESTIONS_(WH-_QUESTIONS_and_DO-DOES)_bu1524979pm

 

Скріншоти з балами скидаєте мені в особисті повідомлення. Аналізуйте помилки. Можете виконувати по кілька разів це завдання, поки результат не стане кращим.















Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Англійська мова, 9 клас

Form 7

Технологія розвивального навчання