Публікації

Англійська мова, 5 клас

Зображення
                                                          1 квітня 1. Краса природи. 1. Повторіть слова по темі «Погода». 2. Розгляньте малюнки. Виберіть правильний варіант. Записуйте коротко. Наприклад :  1. cloudy 3. Розгляньте малюнок. Прочитайте подані речення. Випишіть лише ті речення, якими можна описати даний малюнок. 1) It is summer. 2) It is winter. 3) It is cold. 4) It is hot. 5) It is not sunny. 6) It is windy. 4. Розгляньте таблицю. Запишіть, яка погода буде завтра в даних містах за зразком. *****************************************************************************                                                      31 березня тема: Погода завтра 1. Повторіть слова по те...

Form 10

Зображення
Wednesday, the fourteenth of February 1. Повторіть/вивчіть слова, ст. 115. (Перевірте, чи є вони у словнику). 2. Впр. 2, ст. 118. Перепишіть слова із схеми (create, rename, ...) з перекладом в словник. Зверніть увагу, як ці слова вживаються із словом file.  3. Впр. 2b, ст. 118. Доповніть речення і запишіть.  4. Виконайте тести. Термін виконання до 14 лютого 20.00. https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2317482 https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9487464 Monday, the eighth of May 1. Впр. 6, ст. 228. Дайте письмово відповідь на питання.  2. Прочитайте текст та виконайте завдання. The Symbols of Ukrainian State        The national flag of Ukraine consists of two horizontal stripes. The top is blue and the bottom is yellow. These are the colours of the sky, the rivers and the golden fields of our beautiful country. Blue and yellow (or gold) were symbols of Kyivan Rus many centuries ago. They were im­portant colours of the Cossack age. ...

4 клас

Зображення
                                Якісні фото письмових робіт відсилайте  на вайбер 050 039 85 70 21 листопада Тема: Граматичний практикум 1.   Повторіть назви кімнат та меблів (з  відео за 16 листопада).  2. Розгляньте малюнки. Під кожним малюнким по три слова. Виберіть з цих слів назву до кожного малюнка і запишіть.  Наприклад: стілець - chair **************************** 16 листопада Тема: Кімнати. Меблі. 1. Подивіться відео. Повторіть назви кімнат. Слухайте, повторюйте. Вивчіть назви меблів. 2. Пропишіть по 1 рядку: sofa ____________________________ chair ___________________________ wardrobe _______________________ desk ____________________________ clock ___________________________ armchair ________________________ curtains _________________________

3 клас

Зображення
   Якісні фото письмових робіт висилайте  на вайбер 050 039 85 70 12 травня 1. Прочитайте слова.  a [ æ ] b a d a dd p a n m a n o [ ɒ ] t o p T o m o n b o t   2. Уявіть, що ви зараз не вдома.  Складіть та запишіть 5 речень про те, де ви та ваші рідні знаходитесь. I am                   in the river She is                 in the ocean He is                  in the mountains              today. You are             in the lake We are             in the forest They are        on the island   ****************************************************************** 22 квітня 1. Поєднайте малюнки зі словами. Запишіть ...

1 клас

Зображення
                                        21 листопада Тема: Іграшки 31 жовтня Тема: Кольори. Іграшки 1. Подивіться відео, послухайте назви кольорів англійсько. мовою та запам'ятайте.

«Формування комунікативної компетентності засобами інтерактивних технологій на уроках англійської мови»

Зображення
Сучасний стан міжнародних зв’язків України, вихід її у європейський та світовий простори, нові політичні, соціально-економічні та культурні реалії вимагають підвищення статусу іноземних мов у нашій країні. Іноземна мова є важливим засобом міжкультурного спілкування, вона сприяє вербальному порозумінню громадян різних країн, забезпечує такий рівень їхнього культурного розвитку, який дозволяє вільно орієнтуватись і комфортно почуватись у країні, мова якої вивчається. У зв’язку з цим актуальною стає позиція, за якої здатність зрозуміти представника іншої культури залежить не тільки від коректного використання мовних одиниць, але й від особливих умінь розуміти норми його культури, у тому числі мовленнєвої поведінки у різноманітних ситуаціях спілкування. Основною метою навчання іноземної мови є формування в учнів комунікативної компетентності, що означає оволодіння мовою як засобом міжкультурного спілкування, розвиток умінь використовувати іноземну мову як інструмент у діалозі культур і цив...