Публікації

Як заповнювати журнал і виставляти оцінки за групами результатів

Зображення
  У МОН пропонують  три моделі оцінювання та заповнення журналу   відповідно до нових рекомендацій. 1. У першій моделі вчитель/-ка може виводити семестрову оцінку, у якій враховуються підсумкові роботи за однією або декількома групами результатів, а також беруться до уваги поточні оцінки за групами результатів. Поточні оцінки за групами результатів відрізнятимуться від звичного освітянам поточного оцінювання. ✍️Наприклад, на уроці української мови вчителька запланувала оцінювати дітей за двома групами результатів: письмовою та усною взаємодіями. ✔ Якщо вдалося пропрацювати обидві групи результатів за один урок, можна ставити дві оцінки в одну клітинку через дріб, а також позначити в журналі в колонці під датою (теж через дріб), що оцінки стоять за групи результатів 1 та 2 (ГР1/ГР2). ✔ Якщо ж учителька розпланувала роботу за двома групами результатів на декілька уроків, відповідно, оцінки за кожну групу (усну та письмову взаємодію) виставляються в різні клітинки та різні д...

Іноземні мови. Методичні рекомендації для вчителів на 2024/25 рік

   ІНСТРУКТИВНО - МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ щодо викладання навчальних предметів / інтегрованих курсів у закладах загальної середньої освіти у 2024/2025 навчальному році 3. ІНОЗЕМНІ МОВИ Вивчення у закладах загальної середньої освіти іноземних мов у 2024/2025 навчальному році здійснюватиметься за декількома Державними стандартами та типовими освітніми програмами: у 1 –4 класах - за Державним стандартом початкової освіти, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 року №87, та Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом О. Я. Савченко або Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом Р. Б. Шияна. у 5 – 7 класах - за Державним стандартом базової середньої освіти, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 30 вересня 2020 року № 898, Типовою освітньою програмою, затвердженою наказом МОН 19 лютого 2021 року за № 235 (у редакції наказу МОН від 09.08.2024 № 1120), модельними навчальними програмами , яким наказом МОН від 1...

Оцінювання в 5‒7 класах НУШ

  Основні вимоги до оцінювання в 5‒9 класах НУШ Оцінювання здійснюється відповідно до Рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання здобувачів освіти відповідно до Державного стандарту базової середньої освіти, затвердженими  наказом Міністерства освіти та науки України від 2 серпня 2024 року за №1093.  Основними видами оцінювання результатів навчання учнів є  формувальне оцінювання, підсумкове оцінювання та державна підсумкова атестація . •   Формувальне оцінювання  спрямоване на відстеження динаміки навчального поступу учнів, визначення їхніх навчальних (освітніх) потреб і скерування освітнього процесу на підвищення ефективності навчання з урахуванням встановлених результатів навчання. Формувальне оцінювання результатів навчання учнів/учениць виконує діагностувальну, коригувальну, орієнтувальну, мотиваційно-стимулювальну, розвивальну, прогностичну та виховну функції. Воно не призначене для визначення відповідності результатів навчальних досягнень...

FORM 11

Зображення
  Wednesday, the fourteenth of February National parks 1. Повторіть слова по темі " Inventions and Lifestyles". Виконайте тест.  Термін виконання до 15 лютого 18.00. https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7388913 2. Запишіть речення в словник та перекладіть. Вивчіть їх напам'ять. 3а. Прочитайте текст та виконайте завдання.                                             NATURAL WONDERS OF UKRAINE Herbs of buffalo, wildebeest and zebras are roaming in the steppes of Kherson Region between Odessa and Crimea. Hey, what zebras? This is not Africa! Well, indeed – but it is really inside the 2300 hectare Askania Nova Reserve – the brainchild of a 19th century Odesa German who acted on his slightly mad idea of importing animals from different continents to this unique natural steppe. In addition to the above-mentioned species, the reserve boasts Przevalski horses from Mongolia,...

Form 3

Зображення
16 листопада Тема: Професії 1. Подивіться відео, послухайте та повторюйте. Запам'ятайте назви професій англійською мовою. 2. Повторіть англійські букви. 

Form 8

Зображення
Friday, the sixteenth of February  1. Повторіть слова по темі.  2. Підручник, впр. 4, ст. 175-176. Прочитайте текст з перекладом. (відео допоможе прочитати та перекласти текст. Слідкуйте та повторюйте) 3. Впр. 5, ст. 176. Дайте відповіді на питання (письмово). 4. Виконайте тест по впр. 4. Термін виконання до 17 лютого 18.00. https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3136331 ******************************************************************************************************* Wednesday, twenty ninth of November 1. Впр. 6, ст. 71. Перегляньте електронні листи та позначте речення TRUE/FALSE. 1. Australian kids who live in the middle of Australia don't go to school. __ 2. A school isn't far from Daniel's house but he likes to study using the Internet.__ 3. Daniel can't go to school that's why a teacher sometimes visits him. __ 4. Daniel likes to talk to other kids using the Internet. __ 5. Daniel has got a web-camera and he can do science experiments and other thing...